Gå til innhold
Arkivverket
Anders Holtvedt Andersen

Andreas Hanssen Myhre

Recommended Posts

Anders Holtvedt Andersen

Hei

Klarer ikke å finne ut hvor og når fisker Andreas Hanssen Myhre, bosatt på Holmsbu i Buskerud ble født. Han ble gift med Ingeborg Maria Bentsdatter og døde på Hurum/Holmsbu 28. august 1859.

Håper noen kan hjelpe til med å finne mer data om denne personene - iallefall hvor han ble født.

Mvh.

Anders Holtvedt Andersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anders Holtvedt Andersen

Hei

Tusen takk for svar - det er muligens han som er døpt i Tangen, men jeg synes det er rart at jeg ikke klarer å finne han i digitalpensjonatet over fødte i hverken Hurum eller røyken. Denne mannen/fiskeren figurer i digitalarkivet ofte, og da som fadder/far/brudgom, men ikke som barn! Jeg ser han bor i "Røgen" da han blir gift. Jeg har også en mistanke om at han har gått under navnet "Anders" og kan være døpt det (fant ikke Andreas i linken til kirkeboka over)! Andreas Hansen Holtvedt er i allefall en annen person!

Mvh.

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.