Gå til innhold
Arkivverket
Bengt E Vesthagen Oslo

Symboler som flyter utover

Recommended Posts

Bengt E Vesthagen Oslo

Har noen av Digtalarkivets brukere sett dette før, eller er det bare hos meg det forekommer? Dette hender med ujavne mellomrom. Noen ganger bare ett symbol, andre ganger flere.

post-145-0-31678900-1302122004_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reidar Oddløkken

Har ikke sett dette før, er det bare i dette forumet det oppfører seg slik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Else B. Rustad

Ja, dette har jeg sett veldig ofte - både her på forumet og på DIS' forum. Noe problem oppfatter jeg det ikke som, da symbolene "normaliserer" seg i løpet av ett sekund eller to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bengt E Vesthagen Oslo

Jeg ser heller ikke dette som et problem. Men hos meg må jeg klikke ut siden for så å gå inn igjen på nytt skal siden bli normal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Else B. Rustad

Men hos meg må jeg klikke ut siden for så å gå inn igjen på nytt skal siden bli normal.

Da blir det verre, ja, er enig i det. Men akkurat det har jeg ikke opplevd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hanne Line

Jeg har aldri sett dette, og jeg bruker både Brukerforumet her og Slektsforumet til DIS Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan Arthur Hansen

Jeg har heller ikke registrert dette, Kan det ha noe med hvilken nettleser man bruker?

Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne Solli

Har det kanskje noe med hvor høyt eller lavt man har innstilt skjermoppløsningen? Under egenskaper for skjerm finner man noe om feilsøking ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inger Eik

Jeg ville tro at det kan ha noe med skjermoppløsningen å gjøre. Prøv å sette den til 100% eller 96 dpi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reidar Oddløkken

Jeg ville tro at det kan ha noe med skjermoppløsningen å gjøre. Prøv å sette den til 100% eller 96 dpi.

Hadde tenkt å spørre om skjermen i innlegg 2 jeg også, men innen jeg rakk å redigere så jeg at det var fler som hadde opplevd dette i blant så jeg droppet det, men jeg har aldri opplevd problemet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bengt E Vesthagen Oslo

Dette har nok ingenting med skjermoppløsning å gjøre. Da hadde nok symbolene flytt utover konstant. Nå skjer det med ujavne mellomrom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne Solli

Dette har nok ingenting med skjermoppløsning å gjøre. Da hadde nok symbolene flytt utover konstant. Nå skjer det med ujavne mellomrom.

Du plages vel ikke med migrene med aura... <_<

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.