Gå til innhold
Arkivverket

Sigrid Rognaldsdtr. Åse, Vik i Sogn


Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Rognald Monsson Åse, 1750 - 1810

gift 1778, med

Anna Larsdtr. Hallsete, 1753 - 1834

hadde dtr.

Sigrid Rognaldsdtr. 1786 - .

Sigrid Rognaldsdtr. hadde dtr. Johanna Knutsdtr. f. 1809, uekte, med Knut Johnson Hellen/Helden.

 

Er det nokon som kan slå opp på Åse i Arnafjord i Gards- og ættesoge for Vik i Sogn. Vik, Arnafjord sokn, Vangsnes, 2008,å sjå om det står noko om Sigrid og dottera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På side 300 i Gards og ættesoge for Vik i Sogn frå 2008 av Gudmund Balvoll :

 

Limmesand Lnr 13,

 

Halvor Nilsson Limmesand (1782 - 1836)Gift 1812 m. Sigrid Rognaldsddtr Åse (1786 - 1864) frå lnr.34 i Arnafjord sokn. Fekk 9 born : Randi 1813, Rognald 1815 (Bergen), Anna 1818 (USA 1844), Sigrid 1820 - 25, Nils 1822 (Bergen), Anna 1825, Sigrid 1827 (plass Hyllestad), Lars 1829 - 29, Ragnhild 1830 (Skjeldestad i Sogndal). Fattigkassen betalte i 1859 opphald for Sigrid Limmesand på sjukehus i Bergen. Ho kom på legd frå 1861.

 

Står ikke om uekte datter Johanna under Limmesand eller Åse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Reppen, takk og god påske til deg også !

 

Står noe under Ådlane i Arnafjord : Knut Jonson Hellane (1781 - 1861) g.m. Sigrid Halvardsdtr. Bungane (1793 - 1876) fekk Jon 1812, Kari 1816 (sjå note lnr.30 Valsvik), Halvar 1819 (plass Ådlane), Synneva 1823 (plass 7 Nese), Gjertrud 1826 (Bøfjorden i Hyllestad, så Verving), Lars 1829 (lnr.39 Kjelven), Ola 1836 - 90 (Bergen). Knut hadde bruket 1803 - 46. Krangel om eigedomsrettar med slekta i Valsvik heldt fram også i denne generasjonen. I 1818 gjaldt det beiterett i utmarka i Valsvik. Søskenbarna Turid og Lussi hadde nekta Knut å ha beista på desse beita, sjølv om han hadde slik rett etter skøyta.

 

Foreldre til Knut var Jon Olason Valsvik (1748 - 1809) og Synneva Knutsdtr. Hellane (1753 - 1821). Jon og Synneva hadde 10 barn til sammen.

 

Står ikke om uekte datter Johanna Knutsdtr. der heller, men om det står i kirkebok så er vel det rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for at du tok deg tid til å slå opp på Hellen òg.

 

Dåpen til Johanna har eg funne, så den stemmer nok den.

Lurte på om det var teke med i bygdeboka. Dei såkalla "uekte" borna kjem ikkje alltid med i bygdebøkene dessverre.

 

Takk for god hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Johanne Knudsdtr, født på Hellen i Sogn (29 år) blir gift i Askvoll i 1839 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Askvoll, Ministerialbok nr. A 10 (1821-1844), Ekteviede 1839, side 386-387.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8598&idx_id=8598&uid=ny&idx_side=-196

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070319640071.jpg

Far: Knud Johnsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjekt. Nei, ikke alltid man finner ut av alt. Derfor bra at vi kan se etter i kirkebøkene og finne det som mangler.

 

V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars. Du har funne det utgangspunktet eg hadde då eg starta denne tråden.

Det er alltid kjekt å få bekrefta at det er fleire som har komme fram til same konklusjon som det ein sjølv har.

Mange takk for hjelpa og God Påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Per Reppen og dykk andre !

 

Årsak så sein inntreden frå mi side, men eg hadde mista passordet og hadde problem med å få eit nytt !

 

Eg var ein av dei forfattaren av Ættesoga i Vik, utg 2008, brukte som medarbeidar. Og i Ættesoga er det med mange uekte ongar, men som ein ser: Johanna Knutsdtr døypt 4.3.1809, har vi ikkje fange opp. Korkje meg eller forfattaren.

 

Ein av grunnane er at presten Jakob Thode førde ei svært mangelfull kyrkjebok frå 1785-1817, sjå s. 11 i Ættesoga.

Dette kan ha gjort meg og forfattaren til å tru at Johanne døyr i desse barkabrød-tidene.

 

Før Ættesoga frå Vik var skreven, hadde Leegenalogy.net ført opp mange data i Vik, og særlig i Arnafjorden. Så på Åse bruk 1, 1-25 finn ein henne: http://www.leegenealogy.net/fam/Arnafj/Aase/aas1tt.htm

 

Det skal bli spennande (for meg) om lekkja virkar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.