Gå til innhold
Arkivverket
Solfrid Vestaberg

Johan Johannessen Palm

Recommended Posts

Solfrid Vestaberg

Jeg finner i 1910 folketellingen Johan Johannessen Palm( f. 20.12.1901 i Bergen) på Askviknæs barnehjem, Ølen, Os i Hordaland. Noen som vet hvem som var hans foreldre? Ved ett kjapt søk i kirkebøker i Bergen så har jeg ikke klart å finne han, men mulig jeg har forbisett han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
John Aalen

Foreldrene til denne gutten er Johan Johannesen ( Palm) født 2 feb 1877, mora er Anne Kristine Henriksdatter/Eilertsen født 25 mai 1872 i Borgund, døpt 2 juli 1872.

Johan kom til Askviknes barnehjem 1 feb 1902.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solfrid Vestaberg

Foreldrene til denne gutten er Johan Johannesen ( Palm) født 2 feb 1877, mora er Anne Kristine Henriksdatter/Eilertsen født 25 mai 1872 i Borgund, døpt 2 juli 1872.

Johan kom til Askviknes barnehjem 1 feb 1902.

Tusen takk, da fikk jeg enda en på plass i familietreet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solfrid Vestaberg

Tror nok det er Johan som blir døpt i Os 24.aug. 1902 http://www.arkivverk...ny&idx_side=-31

Takk skal du ha Anne :). Jeg må spørre hva som fikk deg til å lete i Os for å finne Johan, det sto bare oppført Bergen som fødested? Må ærlig innrømme at jeg tenkte ikke på å søke på steder utenfor Bergen, spesielt ikke med tanke på at jeg fant foreldrene i 1900 folketellingen bosatt i Absalon Beyersgade 5 i Bergen :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.