Gå til innhold
Arkivverket
Johs Haugen

Mære i Sparbu

Recommended Posts

Johs Haugen

Mikael Olsson Skursetplass f. omtrent 1835 i Nærøy skal vera gift i 1859 med Lorentse Lorentsdotter f. 12.2.1836 i Mære

Kan nokon hjelpa meg med dette?

Når og kvar er Mikael født?

Når og kvar inngikk dei giftarmål?

Min lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunn Huglen

Paret Ole Aagesen og Marte Mortensdatter har også fått en datter her i Værdalen i følge Fam. s.

http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100200342325&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9NTro&juris2=NTro&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Nord%2DTrondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=

Har ikke funnet ekteparet i 1865-tellingen, men de kan jo ha flyttet eller være døde tidlig?

Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunn Huglen

Her gifter ekteparet Ole Aagesen og Marte Mortensdatter seg i Værdalen i 1816:

http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100119372048&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9NTro&juris2=NTro&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Nord%2DTrondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=

Kan hende bygdebøker fra området kan gi deg flere opplysninger om disse folkene?

Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johs Haugen

Mange,mange takk Gunn.

Eg har sjølv leita gjennom denne kyrkjeboka etter vielsen,utan at eg fann den. Så no trur eg det er på tid å få seg nye briller.

Mvh. Johannes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunn Huglen

Bare hyggelig om dette var til hjelp :rolleyes:

Lykke til med slektsforskinga .

Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.