Gå til innhold
Arkivverket
Aase R Sæther - Gloppen

Dyreliv i Alaska -

Recommended Posts

Aase R Sæther - Gloppen

Den kryptiske overskrifta skal forklarast her: Ein norsk gullgravar i Alaska omkom av eit tydeleg bit/stikk i ein arm, tydelegvis eit giftig vesen. Er det nokon som har eit forslag til kven som kan ha gjort det? Bakgrunnen for spørsmålet er opplysningar i eit gammalt brev.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reidar Oddløkken

Den kryptiske overskrifta skal forklarast her: Ein norsk gullgravar i Alaska omkom av eit tydeleg bit/stikk i ein arm, tydelegvis eit giftig vesen. Er det nokon som har eit forslag til kven som kan ha gjort det? Bakgrunnen for spørsmålet er opplysningar i eit gammalt brev.

Strømpebåndsnok kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Store Norske omtalar strømpebandsnoken som giftlaus -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reidar Oddløkken

Store Norske omtalar strømpebandsnoken som giftlaus -

Mulig det? Men kanskje en giftig edderkopp i stedet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ken V. Nordberg

Vet man at han omkom som resultat av bittet/stikket da? Kan han a blitt bitt eller stukket, men dødd av andre årsaker? Så vidt jeg vet finnes det svært få giftige edderkopper eller slanger i Alaska. Jeg tenkte på Black Widow spider som finnes her i California og som strekker seg helt opp til Canada. Men den kan vistnok ikke overleve i Alaska. En annen kanidat jeg tenkte på var Brown Recluse spider (finnes også i California), men denne finnes vistnok ikke i Canada en gang og kan ihvertfall ikke overleve i Alaska. Det kan kanskje ha gått infeksjon i ett bitt uten at dette bittet har trengt og vært giftig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hanne Line

Men er man allergisk kan man jo dø av stikk fra f.eks. veps.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grete Singstad

Som Hanne Line har jeg tro på at det kunne være en veps. Noen mennesker er spesielt allergiske mot giften i vepsestikket og kan utvikle livsfarlige allergiske reaksjoner.

Denne allergiske reaksjonen kan komme i godt voksen alder også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Takk for gode tips! Det er sjølvsagt ikkje muleg å stille nokon korrekt diagnose her, men med problemstillinga "død mann funnen med teikn som kan sjå ut som giftig bit" er det klart at det er freistande å tenkje på alternative løysingar - kort sagt drap med dekk-operasjon. Det er derfor interessant å sjå at det finst få giftige vesen i området. Men allergi-teorien er sjølvsagt muleg. Det framgår dessverre ikkje om han hadde , eller burde hatt, gull med seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive