Gå til innhold
Arkivverket
Aase R Sæther - Gloppen

Balchen-spørsmål

Recommended Posts

Aase R Sæther - Gloppen

Eg viser til mitt tema i Brukarforum og lurer på om denne publikasjonen frå 1945 er å finne hos dykk, eller kvar eg elles kan forvente å finne han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Den er å finne i biblioteket ved Statsarkivet i Bergen både i form av et særtrykk, og i det ordinære heftet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Mange takk - då får ein gjere seg eit ærend dit. Det ville vere interessant å vite om denne forfattaren kjenner til skilsmissa mellom Berent Janson og Malene Vereide i 1667.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Her er teksten til Wiesener:

post-286-0-19471900-1306936173_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Takk igjen! Dette viser at heller ikkje Wiesener har vore klar over skilsmissa - og han er heller ikkje i samsvar med kronologien når han utnemner Malene som mor til desse borna, endå dei alle er fødde før Malene blei enkje etter sin fyrste mann ca 1659.

Det er nok rett at Berent Janson kan ha gifta seg rundt 1640, men det var nok ikkje med Malene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.