Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juni 1, 2011 Del Skrevet Juni 1, 2011 Eg viser til mitt tema i Brukarforum og lurer på om denne publikasjonen frå 1945 er å finne hos dykk, eller kvar eg elles kan forvente å finne han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Juni 1, 2011 Del Skrevet Juni 1, 2011 Den er å finne i biblioteket ved Statsarkivet i Bergen både i form av et særtrykk, og i det ordinære heftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Del Skrevet Juni 1, 2011 Mange takk - då får ein gjere seg eit ærend dit. Det ville vere interessant å vite om denne forfattaren kjenner til skilsmissa mellom Berent Janson og Malene Vereide i 1667. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Juni 1, 2011 Del Skrevet Juni 1, 2011 Her er teksten til Wiesener: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Del Skrevet Juni 1, 2011 Takk igjen! Dette viser at heller ikkje Wiesener har vore klar over skilsmissa - og han er heller ikkje i samsvar med kronologien når han utnemner Malene som mor til desse borna, endå dei alle er fødde før Malene blei enkje etter sin fyrste mann ca 1659. Det er nok rett at Berent Janson kan ha gifta seg rundt 1640, men det var nok ikkje med Malene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå