Gå til innhold
Arkivverket
Bjørn A Løkken

tydehjelp fra svensk kirkebok

Recommended Posts

Bjørn A Løkken

Kan noen hjelpe og tyde disse to barne dåper fra Svensk kirkebok 1753 og 1760 . Dåpen til ANNA : Her trenger jeg alle navn og gards og stedsnavn .

Her har jeg tydeligvis gjort noe feil , får ikke bildene større ved å klikke på dem .

Men jeg legger ut link til kirkebøkene som ligger under mitt tema Anne Pedersdatter i forumet : http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/171505-anne-pedersdatter-bioernneset-aasnes-i-hedmark/ Utdragene fra kirkebøkene ligger under innlegg 16 og 20 .

På forhånd tusen takk for hjelp , med vennlig hilsen Bjørn .

post-535-0-05191200-1307180638_thumb.jpg

post-535-0-35690300-1307180658_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Lene Hagen

Det var nå veldige små bilder som kom opp. Kan du oppgi kildereferanse ? Jeg ser det er fra arkivdigital, men hvem bok , når og hvilken side ? Så kan jeg gjerne gå inn i de aktuelle sider og se om jeg kan tyde det. MVH Anne Lene Hagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn A Løkken

Det var nå veldige små bilder som kom opp. Kan du oppgi kildereferanse ? Jeg ser det er fra arkivdigital, men hvem bok , når og hvilken side ? Så kan jeg gjerne gå inn i de aktuelle sider og se om jeg kan tyde det. MVH Anne Lene Hagen

Hei Anne Lene

Jeg fikk dem ikke større når jeg skulle kopiere dem fra tråden i forumet og inn hit , men her er link til tråden i forumet og du finner utdragene fra begge kirkebøkene i innlegg nr. 16 og 20 . Klikker du på bildene her så blir de store :-))

http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/171505-anne-pedersdatter-bioernneset-aasnes-i-hedmark/

med vennlig hilsen bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive