Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Gjetmundsen (1860-1924) stortingsmann frå Talvik - på Kviby i Talvik - om borni hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

I samband med bygdebokarbeid for Luster kommune i Sogn er eg på leiting etter nokre detaljopplysningar om stortingsmann Johannes Gjetmundsen sin huslyd. Johannes var fødd i Hafslo (Luster) i 1860, men flytte som barn med foreldri sine til Talvik i Finnmark. Dei skanna kyrkje-/klokkarbøkene går ikkje langt nok fram i tid til å hjelpa meg...

 

Eg har følgjande konkrete spørsmål om tre av borni hans:

 

* Gerhard Gjetmundsen (1888-1969), anleggsarbeidar og småbrukar på Kviby i Talvik, var gift to gonger:

 

---- 27.9.1917 i Alta med Anna Kristine Thomassen frå Rafsbotten i Alta, f. i Alta 29.5.1891. Ho døydde på sjukehuset i Hammerfest kring 1925 (dødsdato?)

 

---- kring 1926 i Talvik eller Lakselv (dato og stad?) med Oline Josefine Mikkelsen frå Steinnes i Lakselv (dato og stad for fødsli hennar?). Ho døydde på sjukehuset i Hammerfest kring 1932 (dødsdato?)

 

* Jens Gjetmundsen (1890-1973), selfangtsskipper på Kviby i Talvik, frå 1928 verksarbeider i Kirkenes, var òg gift to gonger:

 

---- 9.6.1912 i Alta med Petra Jakobine Jakobsdotter Hammari, fødd i Alta 27.7.1890. Ho døydde i Talvik eller Alta kring 1923 (dato og stad for dødsfallet hennar?)

 

---- kring 1924 i Bossekop, Alta (dato og stad?) med Elise Marie Sakariassen, fødd i Salangen 26.8.1889.

 

* Else Gjetmundsen (1906-1990), gifte seg

 

---- kring 1932 i Talvik(?) (dato og stad?) med Harald Olsen, fødd i Talvik 10.2.1904.

 

Eg vonar det let seg gjera finna desse manglande opplysningane for å komplettera bygdebokverket vårt og takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har dessverre ingen lett måte å hjelpe deg på. Alle kirkebøker Statsarkivet i Tromsø har mottatt er lagt ut på internett. Vi har lett i annet arkivmateriale, men foreløpig uten hell. På grunn av ferieavviklingen vil det enda gå et par uker før vi kan svare deg mer endelig om vi fant noen av dine personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.