Gå til innhold
Arkivverket
Gunnar Larsen

Gustava Magdalene Nystuen

Recommended Posts

Gunnar Larsen

Trenger hjelp til og finne denne damen med familie

Gustava Magdalene Nystuen. Født 15.5.1886 i Bragstad i Aasen (Inderøen?) døpt 10.6.1886 i Lånke, ikke konfirmert. Men jeg finner ikke henne døpt i Lånke. Dette er i følge Johnny Mydland

Hun er datter av Søren Fredrik Eliassen (Fredriksen) Skogmo (slidre-Fredrik) født 1842. Han reiste med Karen Karoline Peternille Aleksandersdatter Nystuen født 13.6.1849, døpt 31.7.1849 i Beitstaden.

Gunnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jonny Mydland

Takk Jon! En liten feilskrift; 8 isf 3, og det blir vanskelig å finne folka igjen... Jonny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Hei!

Gustava var født på Bragstad i Åsen.

Åsen lå under Frosta i 1883.

Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Janne Topland

Takker og bukker Gunnar for å hjelpe meg med å finne ho :) Hadde fødselsdato og dato for dåp, men 1886 istede for 1883 :) Ho er min oldemor på min morfar sin side :) Han er sønn av Hjalmar Torp som han helst kalte seg for. Men er vanskelig å finne noe særlig på de syns jeg. Men nå er jeg heller ikke så veldig dreven i dette enda :)

Men har funnet masse opplysninger som dere har lagt ut på diverse forum :))

Ha en flott kveld

Mvh

Janne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.