Gå til innhold
Arkivverket
Monica Hegglid Berthelsen

Anne Marie Hasseldalen

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg å finne Anne Marie Hasseldalen fra Bamble i Telemark? Hun var datter av Johanna og Anders Tellefsen Hasseldalen. Hun var den yngste i en søskenflokk på 10 barn. Mange reiste til Amerika, men hennes navn finnes ikke noen plass, heller ikke hos amerikansk familie. Hun ble født 2. juli 1846 og døpt 26. juli samme år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Carsten har nok funnet den riktige. Hun ble jo født på Prestegårds eie.

Det ble født en til i 1846 med samme navn, men født på Sundbye med foreldrene Anders Christian Olsen og h. Anne Marthine Halvorsdt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hun som døde 29-3-1847, 3/4 år gammel

http://www.arkivverk...y&idx_side=-267

Beklager veldig sen repons, men det har vært så mange andre jeg haar jobbet med å finne. Dette er nok ikke usannsynlig, fordi familien i Usa har veldig god oversikt over denne familien, men de har aldri hørt om denne personen. Hun er heller aldri nevnt i noen sammenhenger. Takk for tipset.

Carsten har nok funnet den riktige. Hun ble jo født på Prestegårds eie.

Det ble født en til i 1846 med samme navn, men født på Sundbye med foreldrene Anders Christian Olsen og h. Anne Marthine Halvorsdt.

Det tror jeg også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.