Gå til innhold
Arkivverket
Mariann Stokken

Fortsettelse frå "gamalt Digitalarkiv"

Recommended Posts

Mariann Stokken

Eg prøver meg igjen på dette temaet som eg har hatt oppe tidlegare:

http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=37804&sok=adoptert&nr=14&antinnlegg=30&startnr=&antall=&spraak=n#anker

No har eg sett nærare (skjønar eigentleg ikkje kvifor eg ikkje gjorde det for 5 år sidan, men var sannsynlegvis ganske lei av heile greia...) på denne Mary Bortness/Bartness/Burtness eller evt. Knutson, som gifta seg med John Dokken.

Fann henne på SSDI, der er fødselsdatoen 23.08.1878, ikkje 05.01.1878, slik me ser i (11), det er ikkje ulikt fødselsdatoen til Mary Knutson/Moe, 23.11.1878!

Skulle gjerne sett vigselsattesten deira, trur nok at dei gifta seg i Grand Forks, dei budde i Blooming, Grand Forks 1900.

Er det nokon som har gode idear å komma med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann Stokken

Eg prøver meg igjen på dette temaet som eg har hatt oppe tidlegare:

http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=37804&sok=adoptert&nr=14&antinnlegg=30&startnr=&antall=&spraak=n#anker

No har eg sett nærare (skjønar eigentleg ikkje kvifor eg ikkje gjorde det for 5 år sidan, men var sannsynlegvis ganske lei av heile greia...) på denne Mary Bortness/Bartness/Burtness eller evt. Knutson, som gifta seg med John Dokken.

Fann henne på SSDI, der er fødselsdatoen 23.08.1878, ikkje 05.01.1878, slik me ser i (11), det er ikkje ulikt fødselsdatoen til Mary Knutson/Moe, 23.11.1878!

Skulle gjerne sett vigselsattesten deira, trur nok at dei gifta seg i Grand Forks, dei budde i Blooming, Grand Forks 1900.

Er det nokon som har gode idear å komma med?

Hmmm, har funne ei Mari/Mary/Marie Dokken til, Marie Burtness Dokken (f.05.01.1878) døydde i 1961 i staten Washington. Mari ...... Dokken (f.23.08.1878) døydde i Nord Dakota 1972. Eg har faktisk (etter eg la ut det nye innlegget) klart å finna tak i etterkomarar av Marie Burtness Dokken, og dei trudde ikkje (men visste ikkje) at ho var etterkomar av Knut Moe. Historien skulle sjekkast med eldre i familien, men eg trur neppe det er rett....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.