Gå til innhold
Arkivverket

Fortsettelse frå "gamalt Digitalarkiv"


Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Eg prøver meg igjen på dette temaet som eg har hatt oppe tidlegare:

 

http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=37804&sok=adoptert&nr=14&antinnlegg=30&startnr=&antall=&spraak=n#anker

 

No har eg sett nærare (skjønar eigentleg ikkje kvifor eg ikkje gjorde det for 5 år sidan, men var sannsynlegvis ganske lei av heile greia...) på denne Mary Bortness/Bartness/Burtness eller evt. Knutson, som gifta seg med John Dokken.

 

Fann henne på SSDI, der er fødselsdatoen 23.08.1878, ikkje 05.01.1878, slik me ser i (11), det er ikkje ulikt fødselsdatoen til Mary Knutson/Moe, 23.11.1878!

 

Skulle gjerne sett vigselsattesten deira, trur nok at dei gifta seg i Grand Forks, dei budde i Blooming, Grand Forks 1900.

 

Er det nokon som har gode idear å komma med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg prøver meg igjen på dette temaet som eg har hatt oppe tidlegare:

 

http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=37804&sok=adoptert&nr=14&antinnlegg=30&startnr=&antall=&spraak=n#anker

 

No har eg sett nærare (skjønar eigentleg ikkje kvifor eg ikkje gjorde det for 5 år sidan, men var sannsynlegvis ganske lei av heile greia...) på denne Mary Bortness/Bartness/Burtness eller evt. Knutson, som gifta seg med John Dokken.

 

Fann henne på SSDI, der er fødselsdatoen 23.08.1878, ikkje 05.01.1878, slik me ser i (11), det er ikkje ulikt fødselsdatoen til Mary Knutson/Moe, 23.11.1878!

 

Skulle gjerne sett vigselsattesten deira, trur nok at dei gifta seg i Grand Forks, dei budde i Blooming, Grand Forks 1900.

 

Er det nokon som har gode idear å komma med?

 

Hmmm, har funne ei Mari/Mary/Marie Dokken til, Marie Burtness Dokken (f.05.01.1878) døydde i 1961 i staten Washington. Mari ...... Dokken (f.23.08.1878) døydde i Nord Dakota 1972. Eg har faktisk (etter eg la ut det nye innlegget) klart å finna tak i etterkomarar av Marie Burtness Dokken, og dei trudde ikkje (men visste ikkje) at ho var etterkomar av Knut Moe. Historien skulle sjekkast med eldre i familien, men eg trur neppe det er rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.