Gå til innhold
Arkivverket

Havn Slekt

Hanne M M Ørsleie
 Del

Recommended Posts

Søker etter forfedre til Reidun Eggen Havn, hun er født 19 aug i 1926. Hun er født og døpt i Stor- Elvdal i Hedemark. I følge hennes dåpsattest het hennes foreldre Harald Eggen og Kjellaug Havn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer usikker på denne Harald Eggen fra folketellinga 1900 http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f00430&gardpostnr=281&personpostnr=1831&merk=1831#ovre

syns det er for mye avvik i forhold til fødselsåret som står oppgitt ved Reiduns dåp,nemlig 1892. Får prøve å se om der finnes bedre kandidater i 1910 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Jeg har en bra oversikt her, tror jeg,  over Reiduns opphav. Det er ei "råutskrift" fra Brother's Keeper.  "Til gjengjeld" skulle jeg gjerne ha hatt Reiduns videre liv, ektemann/samboer, barn når født, når død osv. Dette er i forbindelse med utgivelse av ny bygdebok for storelvdal, som vi gjerne vil gjøre så fullstendig som mulig. Svar kan sendes på e-post til olakaa krøll online.no.

Reidun Havn.RTF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.