Gå til innhold
Arkivverket
Aase R Sæther - Gloppen

SF Gloppen 1727 - kvar kom Byrge Olsson og Mari Tordtr Eide frå?

Recommended Posts

Aase R Sæther - Gloppen

Skifta etter Byrge Olsson Eide (1757) og kona Mari Tordtr (1766) viser at dei hadde fleire born - Tor Byrgeson Aske, f. ca 1719, Katrine, ca 1721, enkje i Bergen i 1766, Gunnhild, f.ca 1726?, død ugift i Gloppen same år som mora, altså 1766, Ola, f.1727 i Gloppen, busett på Eide, Anne, f. ca 1730, gift til Skår i Gloppen, og Elling, f.ca 1735 - ikkje med i skiftet etter mora, men eg har heller ikkje registrert han død.

Bygdeboka kallar Byrge Olsson for EIKENES, men eg veit ikkje bakgrunnen for det. Der står at han bygsla bruket frå 1725, så det kan vel vere at det står Eikenes i denne opplysninga. Ola i 1727 er det fyrste barnet dei døyper i Gloppen.

Kven er dei, og kvar kom dei frå? Eg veit at mange har dei i treet sitt, og dermed sikkert har studert dei nøyare enn eg, som berre har dei som sambygdingar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Skal ein rekne med at han finst i nærområdet i 1701-manntalet kan denne fostersonen vere ein kandidat. Kyrkjebøkene er slurvete førde på slutten av 1750-talet så eg har ingen alder ved død å oppgje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Er fostersonen identisk med denne brudgommen diskvalifiserer han seg vel sjølv sidan namnet på kona er feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.