Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Frithjof Otto Bjarne (f 21.05.1893 - døpt 11.06.1893)

Recommended Posts

Jeg leter etter min farfars bror. Jeg finner han på Pleiehjem for barn, Nanset 9 i folketellingen fra 1900. Jeg har skrevet til Larvik kommune, men de sier det ikke finnes noen fortegnelse fra barnehjemmet. Jeg finner han heller ikke i folketellingen fra 1910. Er det noen som kan fortelle hvor dette barnet ble av. Hans foreldre er:

Frithjof Adolf

født 1859

død 07.01.1928

gift ca 1880 med

Anna Olufine Eriksen (f 16.06.1857 i Brevig)

døpt 05.07.1857

død 1896

Er det noen som også har informasjon om fødselsdatoen til Frithjof, vil jeg sette pris på det.

Vennlig hilsen Frøydis Risbakken

Denne har jeg - ellers tusen takk - det var derfor jeg visste at han var på barnehjem. Etter dette finner jeg ikke gutten......

Denne har jeg - ellers tusen takk - det var derfor jeg visste at han var på barnehjem. Etter dette finner jeg ikke gutten......

Ja, var klar over det, men lurt for "leterne" å ha et referansepunkt :-)

Kunne eventuelt være denne som finnes på DIS gravminner

1823953 Frithjof Berg Slettet 002 Borre Horten

Ja, var klar over det, men lurt for "leterne" å ha et referansepunkt :-)

Kunne eventuelt være denne som finnes på DIS gravminner

1823953 Frithjof Berg Slettet 002 Borre Horten

Det høres naturlig ut - da tar jeg en kontakt med Borre/Horten og ser om det kan finnes noe mer informasjon der. Tusen takk!

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.