Gå til innhold
Arkivverket

Døde i 1934


Anne Hildrum
 Del

Recommended Posts

Jeg prøver å gå inn på dette og får meldingen om at siden ikke er tilgjengelig pga personvern eller andre årsaker.

Dette dreier seg bare om døde, og på andre kirkebøker har jeg kommet inn på bøker som også går opp

til 1940-årene. Hvorfor er døde i 1934 stengt i denne kirkeboken?

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å gå inn på dette og får meldingen om at siden ikke er tilgjengelig pga personvern eller andre årsaker.

Dette dreier seg bare om døde, og på andre kirkebøker har jeg kommet inn på bøker som også går opp

til 1940-årene. Hvorfor er døde i 1934 stengt i denne kirkeboken?

 

Døde og gravlagte vises til og med 1930, og dette er likt for alle kirkebøkene på nett. Dette er forklart her (sist oppdatert 1. januar 2010, grensa er siden flytta med ett år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Da er tydeligvis de jeg har sett tidligere etter 1930 vært i kirkebøker uten dødsårsak.

og den jeg nå trengte må ha med.

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Da er tydeligvis de jeg har sett tidligere etter 1930 vært i kirkebøker uten dødsårsak.

og den jeg nå trengte må ha med.

 

Jeg tillater meg å benekte denne forklaringa, da ingen begravelseslister så langt er indeksert som "døde og begravede uten dødsårsak". Sperringene slår inn automatisk på kombinasjon av årstall og listetype, så har du sett begravelseslister etter 1930 i Digitalarkivet, er eneste mulighet at bildene har blitt indeksert med feil årstall (1930 eller tidligere). I så fall vil vi gjerne ha beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har rett og finner det igjen skal jeg gi beskjed. Kanskje jeg husker

feil og det var gifte jeg fant.

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har rett og finner det igjen skal jeg gi beskjed. Kanskje jeg husker

feil og det var gifte jeg fant.

 

Mange takk. Gifte er lagt ut uten begrensninger, så det er en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.