Steinar Sletten Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Finnes en plass Gloppedal, i Fana ved Bergen i 1934?? Får opplyst at person bor i Gloppedal i Fana i 1934. Finner ingen plass med det navnet i Fana. Noen som vet? Mvh Steinar Sletten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Hatvik Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Finnes en plass Gloppedal, i Fana ved Bergen i 1934?? Får opplyst at person bor i Gloppedal i Fana i 1934. Finner ingen plass med det navnet i Fana. Noen som vet? Mvh Steinar Sletten - Ingen Gloppedal, nei. Det skal nok vera Kloppedalen i Fana. Eg saksar følgjande frå Wikipedia om Kloppedalen i noverande Fana bydel, tidlegare Fana kommune: "Kloppedalen er ein veg på Hop i Fana bydel i Bergen kommune. Han går sørvestover frå Kloppedalsvegen mot Kloppedalstjernet. Vegen er berre om lag 100 meter lang. Namnet vart vedteke i 1987. Kloppedal var òg namnet på ein tidlegare holdeplass på Bergensbanen, 8,94 km frå Bergen jernbanestasjon. Holdeplassen opna i 1930 og vart nedlagd i 1965 etter Ulrikstunnelen opna." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinar Sletten Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 Glimrende ! Takker og bukker..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinar Sletten Posted August 22, 2011 Author Share Posted August 22, 2011 Hei Namnet vart vedteke i 1987 står der. Men Han budde der i 1934? Steinar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kari Larsen Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Her NRK Hordaland 2008 står det at Kloppedal stasjon var holdeplass fra 1930 til 1965, så navnet har nok vært i bruk en stund. Her er Gamle Vossebanens stasjoner. Som barn tok jeg toget fra Paradis. Her kan du lese og spørre om Dampens siste tid på Vossebanen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars E. Øyane Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Eg er oppvaksen i Nybøvegen som Kloppedalen er ein avstikkar ifrå, og Kloppedalen har aldri hatt noko anna namn som eg har høyrt! Med venleg helsing, Lars E. Øyane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts