Gå til innhold
Arkivverket
Karl Johnny Sommer

Johannes Svendsen født ca 1753 i Østfold

Recommended Posts

Karl Johnny Sommer

I 1801 tellingen Borge i Østfold,på gården Widsteen Østre finner man Johannes Svendsen 48 år og

hans hustru Marthe Hansdatter 33 år.De er her nevnt med fire barn,hans svigermor er også nevnt.

Er det noen som kan hjelpe med å finne ut hvem hans foreldre var,og hvor og når han han ble født?

Har funnet fødsel og foreldre til hans kone Marthe. Takknemlig for hjelp ! Karl Johnny Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Karl Johnny Sommer

Hei Berit - Takk skal du ha.Tror jeg får sette meg bedre inn i dette med linker mm.

Mvh Karl Johnny Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Ved barnedåp i 1791, 1794 og 1796 var en Lars Svendsen fadder. Og i 1791 var det også en fadder som het Jacob Svendsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Karl Johnny Sommer

Hei Berit - Lars og Jacob har jeg funnet på "Family search pilot" Trolig brødre til Johannes,men fant

heller ikke der noen foreldre.Hilsen Johnny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum
Karl Johnny Sommer

Hei Ann-Mary - Takk for innformasjon!Barnet Hans 1809 var ny for meg.Hva gjelder Johannes fødsel

og foreldre har jeg gått igjennom Borge og de nærliggende kommuners kirkebøker mellom 1750/1753,

uten å finne ham .Takk igjenn! Mvh Karl Johnny Sommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.