Grete Jøraas Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Jeg har to eksemplar og gir derfor bort det ene. Hel og fin bok. Jeg betaler portoen :) Førstemann til mølla... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein O. Tislevoll Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Hvilke gårder står det om der ? Om prestegården i skånevik er med, så har det interesse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grete Jøraas Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 Bauge, Baugstø, Berhaug, Bjørgjo, Eikjenes, Ersland, Fjellandsbøle, Fjellhaugen, Færavik, Hauge, hegland, Holmedal, Leirvik, Lio, Materstveit, Matre, mehaus, Mjelkevik, Opstveit, Røo, Sandvoll, Skarvaland, Skato, Storhaug, Sunde, Toftekalven, Tveit, Tveito, Utåker, Vik og Ølfernes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein O. Tislevoll Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Bauge, Baugstø, Berhaug, Bjørgjo, Eikjenes, Ersland, Fjellandsbøle, Fjellhaugen, Færavik, Hauge, hegland, Holmedal, Leirvik, Lio, Materstveit, Matre, mehaus, Mjelkevik, Opstveit, Røo, Sandvoll, Skarvaland, Skato, Storhaug, Sunde, Toftekalven, Tveit, Tveito, Utåker, Vik og Ølfernes Ok, jo endel interessante gårder der, får se, jo tror jeg har plass til den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Stokken Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Her er også ein som er interessert, for eg trur det er nr.3 du skal gje vekk, er det ikkje? http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=98731 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grete Jøraas Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 Nei, det er Skånevik bd 1 jeg gir vekk OK Sven, betyr svaret ditt at du vil ha boken? Adressen din kan du sende til grete.joraas alfakrøll lyse.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein O. Tislevoll Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Ja, mange takk, skal sende via der ja. Skal bli interessant. Sånn, da er det ordnet. Kan jo bruke boka her også etterpå for å slå opp i om noen trenger det. V.h. Svein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Stokken Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 upps, såg no at det stod bind 1 med lita skrift... :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marie Skålnes Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Prestegarden er i Skånevik III. Sjølv har eg alle 4 bøkene, den eg står i kjøpte eg straks ho kom ut, dei tre andre for ikkje så lenge sidan, så dei er ikkje utslitne enno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts