Gå til innhold
Arkivverket
Håvard Moe

Dødsannonser, Bærum

Recommended Posts

Håvard Moe

Hei,

eg lurer på om det er nokon som kjenner til om det finst (og i så fall kor eg kan finne) arkiv over dødsannonser i Bærum. Har Asker og Bærum Budstikke noko arkiv over slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann Stokken

Har du forsøkt Aftenposten http://a.aftenposten.no/kjop/article908.ece sitt arkiv?

Her kan du søkja på namnet til den døde, du får ikkje opp dødsannonsa, men du kan få opp "anmeldte dødsfall", då får du ein ca.dato for kva dødsannonsa kan stå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Alternativt kan ein prøve søk hos Nasjonalarkivet, www.nb.no Då får ein opp treff i bøker, aviser eller andre kjelder landet rundt, og denne dekkar også dødsannonsar i Aftenposten. Men ein må framleis gå via evt. abonnement hos Aftenposten for å lese dei skanna dokumenta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Avisene deres er filmet (rullefilm), og disse oppbevares hos avisa. Iallfall var det slik for ca. 10 år siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

På fylkesbiblioteket i Sogn og Fjordane har dei lokalavisene på mikrofilm. På hovudbiblioteket i Bergen har dei m.a. Bergens Tidende og Bergensavisen. Tilsvarande har høgskular og universitetsbibliotek ofte mikrofilma aviser. Eg vil tru at det fungerer på liknande måte andre stader i landet. Elles kan det nemnast at ein kan finne dødsannonsar frå norske aviser siste åra ved å søke hos www.buandread.com, men skal ein kjøpe dei skanna avisene vil slektsgranskinga fort bli ein dyr hobby.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håvard Moe

Takker for tipset om Aftenposten sitt arkiv. Fann ikkje nokon dødsannonsar, men fann litt anna informasjon som kan avgrense søket vidare. Prøvde å søke i nasjonalbiblioteket òg, men var mindre heldig der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidi Økern

Hei

Jeg mener Bærumssamlingen på Bekkestua Bibliotek har dette.

Har selv funnet dødsannonser der.

Lykke til!

Heidi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.