Sindre Eriksen Skrevet Oktober 2, 2011 Del Skrevet Oktober 2, 2011 Hei Fødte og døpte i Sørum 1825 Engebret Lauritzen Bergh (Nederst på siden) Kirkebok for Sørum Jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med å tyde stedsnavnet som kommer etter navnet til moren Kari Andersdtr. Det hadde også vært fint å få tydet det som står under Stedsnavnet i det feltet. Mvh Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Østhus Skrevet Oktober 2, 2011 Del Skrevet Oktober 2, 2011 Hei Fødte og døpte i Sørum 1825 Engebret Lauritzen Bergh (Nederst på siden) Kirkebok for Sørum Jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med å tyde stedsnavnet som kommer etter navnet til moren Kari Andersdtr. Det hadde også vært fint å få tydet det som står under Stedsnavnet i det feltet. Mvh Sindre Hei Sindre ! Den lenken din virker ikke her, kan du prøve på nytt ? Mvh.Magne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Eriksen Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Del Skrevet Oktober 2, 2011 Kirkebok for Sørum Hvis den ikke virker nå heller, så er han altså født i 1825, nederst på s.131 Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Oktober 2, 2011 Del Skrevet Oktober 2, 2011 Hei Sindre! Kari Andersdatter Refsum-Ej. Under står Maanedslieutenant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Eriksen Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Del Skrevet Oktober 2, 2011 Tusen takk for svar. Det var dette jeg hovedsakelig ville vite, men er det noen som kan tyde resten av teksten i det feltet også? Mvh Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Oktober 2, 2011 Del Skrevet Oktober 2, 2011 Hele feltet: Kari Andersdatter Refsum-Ej og Maanedslieutenant Incassator Bergh i Christiania. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Eriksen Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Del Skrevet Oktober 2, 2011 Tusen hjertelig takk for hjelpen! Mvh Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå