Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Jeg gjør oppslag i Aftenposten fra 1860 - 2011

Recommended Posts

Mitt abonnement gikk ut nettopp og jeg håper en kan finne dødannonsen til Kaare Johan Christensen som døde 1.1.2000 i Oslo og annonsen står sannsynligvis 7.1.2000 iflg. det jeg fant fram til ved å søke i Nasjonalbiblioteket.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Mitt abonnement gikk ut nettopp og jeg håper en kan finne dødannonsen til Kaare Johan Christensen som døde 1.1.2000 i Oslo og annonsen står sannsynligvis 7.1.2000 iflg. det jeg fant fram til ved å søke i Nasjonalbiblioteket.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Hjertelig takk for hjelpen!

Mvh. Johan Arthur Hansen

Heisan.

Leter etter:

Thorstein Severin Frøstrup død: 1957, begr. vestre gravl.

Astrid Charlotte Frøstrup død: 1967, begr. vestre gravl.

Kjell Frøstrup død: 1984, begr. vestre gravl.

Olaug Frøstrup død: 2003, begr. vestre gravl.

Arnfinn Mortmann Nordstrøm død: 1954

Solveig Marie Nordstrøm død: 1994

Finn Monrad Nordstrøm død: 1998

Charles Reinholdt Nordstrøm død: 1951 begr. vestre gravl.

Alette Mathilde Nordstrøm død: 1935 begr. vestre gravl.

Takker for alt som blir funnet.

E-mail: fredrik.k.a@hotmail.com

Hei.

Jeg er interessert i dødsannonsene, evt nekrologer, for Ole og Marie Ringnes, som begge døde 22.09.1948. Tusen takk for hjelp.

Hilsen Tore NIlssen

Ole Ringnes:

post-77-0-77449200-1337025783_thumb.jpg

Eg finn inga Marie Ringnes i dette tidsrommet, verken i Nasjonalbiblioteksøket eller i DIS gravminner. Det ser derimot ut til å ha vore fleire Marie Ringnes, ei av dei var f.eks. gift Berner og døydde i slutten av mars 1948.

Heisan.

Leter etter:

Thorstein Severin Frøstrup død: 1957, begr. vestre gravl.

Astrid Charlotte Frøstrup død: 1967, begr. vestre gravl.

Kjell Frøstrup død: 1984, begr. vestre gravl.

Olaug Frøstrup død: 2003, begr. vestre gravl.

Arnfinn Mortmann Nordstrøm død: 1954

Solveig Marie Nordstrøm død: 1994

Finn Monrad Nordstrøm død: 1998

Charles Reinholdt Nordstrøm død: 1951 begr. vestre gravl.

Alette Mathilde Nordstrøm død: 1935 begr. vestre gravl.

Takker for alt som blir funnet.

E-mail: fredrik.k.a@hotmail.com

E-post er sendt.

• 3 uker senere...

Hello Torbjørn,

I wonder if you may be able to help me to locate an obituary for the following members of a single family:

Anders Daae (1896-April 25, 1971)

I am also looking for obituaries for his brothers for whom I do not have dates of Death, but understand if you cannot find them without a death date:

Hans Johannes Alm Daae (1900-?)

Finn Alm Daae (1905-?)

You can mail me as follows: "murrhemp" followed by "@" followed by "telus.net"

Tusen takk.

Tybring Hemphill

Jeg ønsker oppslag i Aftenposten vedrørende dødsannonse til Sigvald B. Nysæther - se Aviser - Aftenposten 1967.09.08

...Bjørn-Aage - . :; agent Synnøve Harry ,'j Sigvald B. Nysæther Mona øv s r!gl n f a a r nnf.e ßrita...11. september kl. 11.15. Ingrid Nysæther ■■, ■ Berit Bjorn —f» - . Agnes og Johs. Nysæther Tnlrlr "" Sigrid og Harald Manum i OKK...

Mvh. Johan Arthur Hansen

Hei. Jeg ønsker gjerne et oppslag på Bergljot Aronsen f. 1896 d. juni 1973, begravet i Bærum.

Min mail: anja_ta @ online.no

På forhånd takk :)

Mvh Anja

Eg greier diverre ikkje å finne nokon dødsannonse. Det einaste eg finn er dette:

post-77-0-08020400-1339281165_thumb.jpg

frå Aftenposten 27/6 1973.

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Hei!

Har du mulighet for å søke på Inga Lovise Nilsen, født 29.02.1880 på Nes Romerike. Dette er eneste informasjonen jeg har. Død kanskje rundt 1955-1965. Hun var antakelig bosatt i område rundt St. Olavsgt. Takker veldig hvis du kan forsøke. Mail: stale.undbekken@zigmaservices.no

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Hei!

Har du mulighet for å søke på Inga Lovise Nilsen, født 29.02.1880 på Nes Romerike. Dette er eneste informasjonen jeg har. Død kanskje rundt 1955-1965. Hun var antakelig bosatt i område rundt St. Olavsgt. Takker veldig hvis du kan forsøke. Mail: stale.undbekken@zigmaservices.no

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Dette var vrient. Ein kan iallefall utelukke den Inga Lovise Nilsen som d. 1/10 1957. Ho var nemleg f. i 1874.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.