Gå til innhold
Arkivverket

Skanning av nye kyrkjebøker?


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

For meg ser det ut som om det sidan nyttår har vore pause i utlegging av nye kyrkjebøker frå Sogn og Fjordane.

Kor tid kjem dette i gang att?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsarkivet i Bergen får installert ny skanner i dag og i morgen. Når den er blitt operativ vil vi kunne fortsette skanningen av kirkebøker fra Sogn og Fjordane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lurer på kor tid desse kyrkjebøkene kjem på nett.

 

Det har dessverre vært problemer med installasjonen av skanneren i Bergen, og den er ennå ikke operativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då får ein berre håpe på at bergensarane snart får orden på teknikken, slik at skanninga kan halde fram. Takk for oppklaringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

No er me komne til siste del av august. Er skanneren i Bergen i operasjon?

 

Det ser dessverre ut til at det fremdeles er et par skjær i sjøen. Seksjon for digitalisering og konservering i Riksarkivet vil følge opp dette nå. Statsarkivet i Bergen er i alle fall parat til å ta skanneren i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringa. Då håpar eg at skanning og indeksering kjem igang, og at ein snart kan bruke regnfulle dagar og mørke haust- og vinterkveldar til å bla i endå fleire kyrkjebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

No er ein kommen til juni 2013, og framleis er det ingen fleire kyrkjebøker. Kor tid vil desse kyrkjebøkene evt. komme på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er ein kommen til juni 2013, og framleis er det ingen fleire kyrkjebøker. Kor tid vil desse kyrkjebøkene evt. komme på nett?

 

Skanneren til Statsarkivet i Bergen er operativ, men jeg kan ikke se at det har blitt skanna noen kirkebøker ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

No er me komne til desember 2013, men når ein vel Sogn og Fjordane kjem det stadig opp "berre" 601 kyrkjebøker. Kan ein håpe på at det vert fleire å bla i til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er me komne til desember 2013, men når ein vel Sogn og Fjordane kjem det stadig opp "berre" 601 kyrkjebøker. Kan ein håpe på at det vert fleire å bla i til jul?

 

Jeg kan se i produksjonslistene at SAB har skanna 59 kirkebøker fra prestegjeldene Askvoll, Aurland, Balestrand, Bremanger og Davik denne høsten, men jeg ser også at det bare er Davik mini B2 (Davik sogn 1901-1934) som er indeksert så langt. Jeg skal følge opp saken med SAB og høre hvordan det ligger an med videre arbeid.

 

Blant de 59 kirkebøkene er det en del som er så vidt nye at mesteparten av bildene vil komme til å være sperret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Er det då slik at SAB held fram skanninga etter alfabetet?

 

Det ser slik ut. Jeg fikk i dag ei liste over neste bolk med kirkebøker som skal skannes, og lista inneholder prestegjeld fra E til K.

 

Når det gjelder indeksering melder SAB at man har vært nødt til å prioritere andre oppgaver i høst, men at det er håp om å komme i gang før årsskiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Så har det gått endå nokre månader, og talet på kyrkjebøker frå Sogn og Fjordane har auka frå 601 til 602. Samstundes ser det ut som om m.a. Hedmark og Oppland publiserer kyrkjebøker på harde livet. Håpar at også Statsarkivet i Bergen etterkvart finn tid til å få ut fleire kyrkjebøker frå nyare tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skannet mange kirkebøker de siste månedene, i alt mellom 3 og 400. Det gjenstår å indeksere dem. Mange av bøkene er for nye til å bli tatt i bruk gjennom Digitalarkivet med det første. Vi skal prøve å få gjennomført indekseringen relativt kjapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett at det f. eks. for Kinn (Flora) manglar kyrkjebøker frå kort etter 1900. Elles vil jo også deler av nyare kyrkjebøker (vigslar) kunne gjerast tilgjengelege. Eg tykkjer difor at det er flott at desse kyrkjebøkene er skanna og snart er klar for å bli lagde ut på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.