Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebøker fra KK Bergen.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Jeg finner ikke kirkebok for gravlagte i 1806. Det ser ut som om det mangler en bok i den perioden. Bok nr. A12.

 

Tenker du på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så den selv nettopp fordi en annen i debatten henviste til den. Men hvorfor står den ikke i rekkefølgen. Den hører vel ikke hjemme etter 1972?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor står den ikke i rekkefølgen. Den hører vel ikke hjemme etter 1972?

 

Sannelig om jeg vet. Trefflistene genereres automatisk av programvaren og skal normalt være sortert etter startår. Det kan være en uryddighet i metadatabasen som gjør at programvaren plasserer denne kirkeboka sist i trefflista, men det får jeg ikke sjekket akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig om jeg vet. Trefflistene genereres automatisk av programvaren og skal normalt være sortert etter startår. Det kan være en uryddighet i metadatabasen som gjør at programvaren plasserer denne kirkeboka sist i trefflista, men det får jeg ikke sjekket akkurat nå.

 

Det var et (ellers ubetydelig) felt i metadatabasen som ikke var fylt ut for akkurat denne kirkeboka. Det kan ha vært årsaken til at den har blitt sortert nederst. Det finner vi ut av senere i uka, når webserveren er oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.