Jump to content
Arkivverket

Feil i gravregistrering lokalt

Hilde Rossing

Recommended Posts

Hvor kan jeg henvende meg for å få rettet feil som er gjort av Gjøvik og Toten slektshistorielag? Gjelder gravregistrering Raufoss Kirkegård, Vestre Toten, Oppland. Utallige henvendelser til en av de ansvarlige lokalt har ikke ført fram. Sendes disse registringene til dere?

Hvor kan jeg henvende meg for å få rettet feil som er gjort av Gjøvik og Toten slektshistorielag? Gjelder gravregistrering Raufoss Kirkegård, Vestre Toten, Oppland. Utallige henvendelser til en av de ansvarlige lokalt har ikke ført fram. Sendes disse registringene til dere?

Jeg antar at spørsmålet dreier seg om denne Digitalpensjonat-databasen. Spørsmålet flyttes derfor til Digitalarkivets forum.

Jeg antar at spørsmålet dreier seg om denne Digitalpensjonat-databasen. Spørsmålet flyttes derfor til Digitalarkivets forum.

Takk for svar Kristian, men feilen jeg sikter til er av nyere dato, og er, såvidt jeg har registrert, foreløpig bare lagt ut på de lokale sidene til nevnte historielag. Gjelder min sønn Christian Rossing Ljungqvist Født 2 august 1977 Død 30 juni 1998.

Han er blitt feilaktig ført med fødselsdato 12 august.

Kirkegård:RAUFOSSFelt:VRekke:14Bilde nr:V1409<br style="font-family: 'Times New Roman'; font-size: medium; "> Navn på gravminnet:SideStilling/

stand/yrkeFornavnEtternavnFødt datoDød datoFødt etternavnDiverse1 CHRISTIANROSSING LJUNGQVIST12.08.197730.06.1998

<br class="Apple-interchange-newline">

http://www.slektshistorielaget.no/kilder/vtoten/databaser2/GravminnerRaufoss2002/index.html

Gravregistreringene gjort av Gjøvik og Toten slektshistorielag blir ikke sendt til oss, så her kan vi dessverre ikke hjelpe.

Takk for svar likevel.Jeg er i kontakt med lokallaget, men dessverre ser det ut som feilen er ganske fastkjørt og vanskelig å få rettet.

Takk for svar likevel.Jeg er i kontakt med lokallaget, men dessverre ser det ut som feilen er ganske fastkjørt og vanskelig å få rettet.

Feilen er nå rettet av Geir Thorud og Heljar Westli. Stor takk til dem smile.gif