Gå til innhold
Arkivverket
Rune Nedrud

Onkel Amerika på TV3

Recommended Posts

Reidar Oddløkken

I går kveld startet et program på TV3 som så ut som det kunne være av interesse for slektsforskere. Det var det ikke, i hvert fall var det første og siste episode for min del.

Jeg har skrevet om det her for den som er interessert: http://www.genealogi.no/content/onkel-amerika-et-slags-jackass-program

Like givende å sjå på "Lilyhammer" med andre ord ? :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Nedrud

Like givende å sjå på "Lilyhammer" med andre ord ? :rolleyes:

Lilyhammer er i det minste morsomt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grete Jøraas

Onkel Amerika var en flau og banal skuffelse. Gledet meg i forkant, men første program satte kroken på døren. Uffameg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reidar Oddløkken

Onkel Amerika var en flau og banal skuffelse. Gledet meg i forkant, men første program satte kroken på døren. Uffameg!!

Kikket for moro skyld litt på denne filmen, og dere hadde rett, dette var søppel, og det ble mest med bufringen.

Rart det blir bevilget penger til å produsere noe så elendig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Leif Biberg Kristensen

Rart det blir bevilget penger til å produsere noe så elendig?

«Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.» -- H. L. Mencken

Det samme gjelder vel for det norske publikum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ken V. Nordberg

Jeg kan ihvertfall bekrefte riktigheten av Mencken's vurdering... mye vås på TV her også <_<

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein O. Tislevoll

Om det er dårlige programmer på TV (enten det handler om slekt eller noe annet), så bruker jeg av og på knappen på fjernkontrollen, eller så skifter jeg til en annen kanal, ser en film ell.l. Det kan vel også andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ken V. Nordberg

Tankekorset er vel at folk faktisk ser på dette. Nå foreligger kanskje ikke meningsmålinger rundt "Onkel Amerika" enda, men tull og vås i beste sendetid på de største Amerikanske kanalene overlever der nettopp fordi folk faktisk ser på det... Men smaken er vel delt. Jeg har venner som kjedes til tårer av min interesse for historie og slektsforskning, men som samtidig synes "Jersey Shore" er underholding av ypperste klasse. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive