Gå til innhold
Arkivverket
Stein Ole Kjær

59339: Johan Fredriksen? Strømsmnes Flakstad fra Bodø

Recommended Posts

Stein Ole Kjær

har lest gjennom en nyttig tråd fra det gamle brukerforumet. Har tatt opp igjen denne delen av familiefila mi og sitter plutselig med flere ubesvarte spørsmål. Nå vet jeg ikke om de som var involvert i denne tråden er tilstede her på det nye forumet, men jeg prøver meg.

Jon Jonsen som er forsterbarn i Flakstad i Lofoten i 1801: http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f18011859&gardpostnr=5&personpostnr=131&merk=131#ovre

Kan hans fostermor være en søster av hans avdøde far? Noen som har sett på dette?

Stein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dag Aage Løkke

Øverst til høyre står det "Abonnér på dette emnet". Det kan du gjøre på alle emner som du selv setter i gang (også på andre).

Da får du beskjed på epost når du har fått svar. Du har nemlig et par andre emner her som du ikke har sett svarene på i slutten av februar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.