mauseth anita Skrevet April 30, 2012 Forfatter Del Skrevet April 30, 2012 har funnet martin på hammerstadeie på nes ,der stopper det.Er det noen som hvor hans søsken og evt hvor hans foreldre kom fra,? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mauseth anita Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Del Skrevet Mai 1, 2012 er det virkelig ingen som vet noe om Martin Andreasen som bodde på Hammerstadeie og Sørli?Han hadde mange søsken Far ble gift to ganger han er sønn fra 1 ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Thorsen Skrevet Mai 5, 2012 Del Skrevet Mai 5, 2012 Martin er her utflyttet til Ullensaker nr 39 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5521&idx_id=5521&uid=ny&idx_side=-437 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mauseth anita Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Del Skrevet Mai 6, 2012 Takk for svar på det at han flyttet til skedsmo ,Klarer noen å tyde hvem år ha flytter til skedsmo.Er det som klarer å finne han etter det han flytter til skedsmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Mosvold Skrevet Mai 7, 2012 Del Skrevet Mai 7, 2012 Takk for svar på det at han flyttet til skedsmo ,Klarer noen å tyde hvem år ha flytter til skedsmo.Er det som klarer å finne han etter det han flytter til skedsmo Lenken som Magne la igjen i innlegg 28 er den samme som jeg la igjen i innlegg 21. Her står det ingenting om Skedsmo. Dette vedrører MARTIN ANDREASSEN KJØLSTADEIE. Tror du, Anita, at han er identisk med MARTIN på Hammerstad-eie? Det er jo tydelig at du har funnet en kirkebokside hvor det opplyses at en som heter Martin Andreassen flytter til Skedsmo. Hvordan kan vi finne fram til den kirkeboksida? (Dersom jeg får vite det, vil jeg prøve å hjelpe) IM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå