Gå til innhold
Arkivverket

Register til vigselbok borgerlig Oslo


Karin Moen  Oslo
 Del

Recommended Posts

Det har kommet flere vigselbøker scannet m/register til Oslo, nå er det noen igjen fra 1926-1937 og videre frem som bare har registeret scannet, vil disse vigselbøkene også bli scannet? jeg har funnet flere i registeret som jeg gjerne skulle ha sett på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet flere vigselbøker scannet m/register til Oslo, nå er det noen igjen fra 1926-1937 og videre frem som bare har registeret scannet, vil disse vigselbøkene også bli scannet? jeg har funnet flere i registeret som jeg gjerne skulle ha sett på??

 

Perioden 1926-1937 er skanna, men det er enkelte problemstillinger knyttet til enkeltopplysninger som muligens må skjermes, som har gjort at de har blitt holdt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hunskaar, da får jeg bare vente og følge med til problemene evnt. er løst!

 

Jeg har i ettermiddag fått bekreftet at problemstillingene er avklart, så da vil protokollene bli indeksert i tida framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.