Jan Erik Hansen Skrevet Mars 25, 2012 Del Skrevet Mars 25, 2012 hei jeg søker etter familien på til min Oldemor Navn Karoline Hermansen uegte barn av Herman Joachim Baug og Marie Olsdatter. Født på rikshospitalet i Kristiania 18 april 1862. mvh Jan Erik Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette R Francke Skrevet Mars 25, 2012 Del Skrevet Mars 25, 2012 Hei Dobbelpostet. Mette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Hamar Skrevet Mars 26, 2012 Del Skrevet Mars 26, 2012 Vi kan gjøre oppslag i våre arkiver på helt konkrete spørsmål. Utgangspunktet må da være at tid og sted er kjent. Denne henvendelsen inneholder for lite informasjon til at vi kan gjøre noe oppslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Hansen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 26, 2012 Vi kan gjøre oppslag i våre arkiver på helt konkrete spørsmål. Utgangspunktet må da være at tid og sted er kjent. Denne henvendelsen inneholder for lite informasjon til at vi kan gjøre noe oppslag. kan det søkes på data til Marie Olsdatter som fødte Karoline på rikshospitalet kristiania 18 april 1862 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Hamar Skrevet Mars 27, 2012 Del Skrevet Mars 27, 2012 Dåpsinnførselen til Karoline gir ingen indikasjon på at Marie Olsdatter kom fra Hedmark eller Oppland. Statsarkivet i Hamar har Hedmark og Oppland som sitt embedsdistrikt. Vi kan ikke gjøre noe oppslag uten å ha et utgangspunkt for tid og sted. Folketellingene kan imidlertid være nyttige å lete i, de finner du på www.digitalarkivet.no . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Hansen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 27, 2012 Dåpsinnførselen til Karoline gir ingen indikasjon på at Marie Olsdatter kom fra Hedmark eller Oppland. Statsarkivet i Hamar har Hedmark og Oppland som sitt embedsdistrikt. Vi kan ikke gjøre noe oppslag uten å ha et utgangspunkt for tid og sted. Folketellingene kan imidlertid være nyttige å lete i, de finner du på www.digitalarkivet.no . jeg har lett i folketellinger og kan ikke før i 1910 i tune finne en marie Oldatter som bor hos mine oldeforeldre Anders Joannesen og Karoline Hermansdatter men uten vidre opplysninger på fødseldate ved innleggelse på rikshospitalet er det vansklig å fastslå om dette er den jeg søker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå