Gå til innhold
Arkivverket
Jan Erik Hansen

karoline Hermansen

Recommended Posts

Jan Erik Hansen

hei

jeg søker etter familien på til min Oldemor Navn Karoline Hermansen uegte barn av Herman Joachim Baug og Marie Olsdatter.

Født på rikshospitalet i Kristiania 18 april 1862.

mvh

Jan Erik Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette R Francke

Hei

Dobbelpostet.

Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Vi kan gjøre oppslag i våre arkiver på helt konkrete spørsmål. Utgangspunktet må da være at tid og sted er kjent. Denne henvendelsen inneholder for lite informasjon til at vi kan gjøre noe oppslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jan Erik Hansen

Vi kan gjøre oppslag i våre arkiver på helt konkrete spørsmål. Utgangspunktet må da være at tid og sted er kjent. Denne henvendelsen inneholder for lite informasjon til at vi kan gjøre noe oppslag.

kan det søkes på data til Marie Olsdatter som fødte Karoline på rikshospitalet kristiania 18 april 1862

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Dåpsinnførselen til Karoline gir ingen indikasjon på at Marie Olsdatter kom fra Hedmark eller Oppland. Statsarkivet i Hamar har Hedmark og Oppland som sitt embedsdistrikt. Vi kan ikke gjøre noe oppslag uten å ha et utgangspunkt for tid og sted. Folketellingene kan imidlertid være nyttige å lete i, de finner du på www.digitalarkivet.no .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jan Erik Hansen

Dåpsinnførselen til Karoline gir ingen indikasjon på at Marie Olsdatter kom fra Hedmark eller Oppland. Statsarkivet i Hamar har Hedmark og Oppland som sitt embedsdistrikt. Vi kan ikke gjøre noe oppslag uten å ha et utgangspunkt for tid og sted. Folketellingene kan imidlertid være nyttige å lete i, de finner du på www.digitalarkivet.no .

jeg har lett i folketellinger og kan ikke før i 1910 i tune finne en marie Oldatter som bor hos mine oldeforeldre Anders Joannesen og Karoline Hermansdatter men uten vidre opplysninger på fødseldate ved innleggelse på rikshospitalet er det vansklig å fastslå om dette er den jeg søker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive