Gå til innhold
Arkivverket
Aase R Sæther - Gloppen

Tips til Nordfjord-leitarar

Recommended Posts

Aase R Sæther - Gloppen

Midt i alle skifteprotokollane for Nordfjord står Skifte-ekstrakter frå perioden 1733-1744. Protokollen har verken register eller sidetal, og det er ikkje nemnt alle arvingane i kvart skifte, berre dei umyndige, og ikkje alltid alle dei heller (protokollen er ikkje med i databasen).

Eg har sett meg ned med denne protokollen i helga, og gjort fleire "store" oppdagingar allereie - eg har nemleg fleire stader kunna knyte ein familie fast på ein annan ved hjelp av små ord verje-opplysningane. Når det t.d. står at Lars Jakobson Nes si umyndige dotter Anne har arva etter han, og at arven skal bli ivaretekene av FARBRODEREN Peder Jakobson Hole (berre døme) så har eg brått fått stadfesta det eg trudde, men aldri har kunna setje to strek under, at Lars J Nes og Peder J Hole er brør.

God lesing! Tenk om nokon med god tid kunne laga eit register for alle namna her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harald L. Bakke

Takk for eit svært nyttig tips Aase. :)

No gjeld det bare å makte å ta det fram or minnet når ein treng det! :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.