Gå til innhold
Arkivverket
Jørn Skaarud

Gårder Tysketorpe, Kärnberg, Svenshöjden, Norra ny Wiggen

Recommended Posts

Jørn Skaarud

Hei,

Finnes det noen linker som kan fortelle om bl.a Tysketorpe, Kärnberg, Svenshöjden og gårder/steder i Norra ny og da gjerne med bilder og om de evnt eksisterer i dag?

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Lene Hagen

Hei igjen. Om du søker på www.hembygd.se Det er hjemmesiden til hembygdsforeningene i Sverige. På hovedsiden kan du velge å finne din hembygd. Velg Värmland og bla nedover til du kommer til Norra Ny, listen er alfabetisk. Der fremkommer det en kontaktperson og hans telefonnummer. Kontakter du han er jeg sikker på at du får svar.

www.eniro.se er bra - kart. Der kan du også søke.

Han i hembygdsforeningen kan sikkert svare deg godt på om dette er plasser som eksisterer i dag. Det er ofte veldig mye hjelp å få i hembygdsforeningene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jørn Skaarud

Hei

Fantastisk, hva skulle jeg gjort uten deg:)

Jørn

Hei igjen. Om du søker på www.hembygd.se Det er hjemmesiden til hembygdsforeningene i Sverige. På hovedsiden kan du velge å finne din hembygd. Velg Värmland og bla nedover til du kommer til Norra Ny, listen er alfabetisk. Der fremkommer det en kontaktperson og hans telefonnummer. Kontakter du han er jeg sikker på at du får svar.

www.eniro.se er bra - kart. Der kan du også søke.

Han i hembygdsforeningen kan sikkert svare deg godt på om dette er plasser som eksisterer i dag. Det er ofte veldig mye hjelp å få i hembygdsforeningene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Lene Hagen

Så hyggelig da. Men, det er jo strengt tatt ikke meg, men det er vel forumet her som er såpass bra og effektivt.

Du kan jo evt ta en kontakt her og: http://www.varmlandsrotter.se/ om du ser i den grønne ruten på venstre side, nederste linjen der står det kontakt oss. Det fører deg til et kontaktskjema. Så vil du heller prøve pr mail så er det sikkert også et sted å begynne. De har sikkert andre med mailadresse f.eks som kan hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.