Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Knut Sæther

Manglande sider i skanna kyrkjebok frå Sunndal

Recommended Posts

Knut Sæther

I ei skanna kyrkjebok frå Sunndal, nemleg ministerialbok nr. 590A01 (1752-1793), fødde og døypte, er det to sider som ikkje har vorte skanna. Det dreier seg om folio 27b og folio 28a, som stort sett gjeld registreringar av døypte i åra 1758 og 1759. Eg har tilgang til den same kyrkjeboka på mikrofilm, og dei nemnde sidene er med der.

Eg melder frå om dette i håp om at dei to sidene kan bli skanna og dermed tilgjengelege på nettet.

Kristian Hunskaar (Arkivverket)

I ei skanna kyrkjebok frå Sunndal, nemleg ministerialbok nr. 590A01 (1752-1793), fødde og døypte, er det to sider som ikkje har vorte skanna. Det dreier seg om folio 27b og folio 28a, som stort sett gjeld registreringar av døypte i åra 1758 og 1759. Eg har tilgang til den same kyrkjeboka på mikrofilm, og dei nemnde sidene er med der.

Eg melder frå om dette i håp om at dei to sidene kan bli skanna og dermed tilgjengelege på nettet.

Dette oppslaget er skanna, men av uviss grunn - trolig ved en feil - har det blitt hoppet over ved indeksering (det er også en forskyving i de indekserte sidetallene på de påfølgende bildene). I første omgang legger jeg ved bildet her.

post-5-0-13890500-1337029981_thumb.jpg

Kristian Hunskaar (Arkivverket)

I første omgang legger jeg ved bildet her.

Det er dessverre problematisk å skulle legge til bilder i bildesekvensen i etterkant av indekseringa, uten 1) å endre de permanente sidelenkene og 2) å dra på seg en masse arbeid der faren for å forkludre metadatabasen er stor. I dette tilfellet har jeg derfor føyd til bildet av fol. 27b-28a helt bakerst i bildesekvensen, hvilket er det praktisk enkleste. Dette er ingen særlig god løsning, men når oppslaget tross alt er skanna, vil vi gjerne gjøre bildet tilgjengelig.

Webserveren skal være oppdatert i løpet av tirsdag.

Knut Sæther

Hei Kristian - mange takk for at du no har gjort dei to sidene tilgjengelege frå PC-en.