Gå til innhold
Arkivverket
Siegfred H.H.Olsen

Oversikt over biler

Recommended Posts

Siegfred H.H.Olsen

Hei jeg ønsker nå finne ut hvilke biler min bestefar hadde, han døde i 1959 så derfor har jeg lite informasjon om dette, han het Georg Johannes Olsen født i Bergen ,født 18/7 om jeg ikke husker feil rett før 1900

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Vi har registermaterialet for kjøretøy med kjennemerker på R-, O- og S., men finner ikke navnet hans i databasen over biler og bileier i Bergen og Hordaland opp til 1940. Bodde han i Bergen? Vi finner ham heller ikke blant døde i Bergen i 1959.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Siegfred H.H.Olsen

Vi har registermaterialet for kjøretøy med kjennemerker på R-, O- og S., men finner ikke navnet hans i databasen over biler og bileier i Bergen og Hordaland opp til 1940. Bodde han i Bergen? Vi finner ham heller ikke blant døde i Bergen i 1959.

ja han bodde i Bergen hele sitt liv, nå er det vell ikke alt som passer seg å legge ut. men han døde i Bergen i mars 1959

kansje det står / stod på firmaet hans murmester og entrepenør med samme navn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Murmester Georg Olsen hadde mange biler. Den første som står på eierkortet hans er en Studebaker 1932-modell, anskaffet 10. mai 1933, og med kjennemerke O-92. Kopi av kortet:

post-286-0-49729300-1338090814_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Siegfred H.H.Olsen

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.