Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan finne tidligere debatter man har deltatt i ?


Alv Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Hei. - Finnes det noen enkel måte å finne frem til tidl. debatter man har delatt i på den nye forumet ?

 

Innimellom dukker det opp noe man mener kunne være nyttig i en tidligere debatt og skulle da gjerne ha funnet denne, selv om det ikke var jeg som startet debatten og uten at jeg husker hvem det var. Da kunne det vært kjekt å se over egne innlegg. -- M.v.h. Alv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er innlogget, så klikk på navnet ditt oppe i høyre hjørne. Velg så "Mine innlegg".

Du får opp ei ny side, hvor alle dine innlegg er listet opp. Du kan her velge emner som du har startet, eller alle emner.

 

Mulighet for å velge forskjellig sorteringskriterie har du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. - Jeg forsøkte dette en agng før, men da fikk jeg kun opp noen få. - Da jeg skulle logge ut her blev resultatet at jeg måtte logge meg inn på Degbatt forum fra starten av. -- Får se om jeg våger en gang til. -- M.v.h. Alv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor logget du ut?

 

Ser at man får bare opp innlegg som er mindre enn et år gamle. Da det står "Det har blitt publisert 188 bidrag av Hanne Line Osberg Eide (Gjelder fra 31-May 11)".

 

Istedet for å velge "Mine innlegg", kan du velge "Innhold jeg følger". Ser ut som den også inneholder emner hvor man har skrevet innlegg. Og der fikke jeg opp emner som går tilbake til oppstart av det nye debattforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk igjen. - Jeg får kanskje ta sjansen på å forsøke dette. -- Syntes det var så enkelt i det gamle forumet, men hvorfor beholde noe som kan forandres ? -- M.v.h. Alv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du står i Brukernes eget forum kan du trykke "Tilpasset" på den blå linjen langt oppe. Så kan du under "Vis type" f eks velge "Emner jeg svarte i" og deretter trykke på OK, så skal alle disse emnene komme opp, også de som er over 1 år gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. - Nu har jeg klart å få frem en rekke debatter jeg har deltatt i, så da form oder jeg at saken er løst. -- M.v.h. Alv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.