Jump to content
Arkivverket
Lars E. Øyane

Edvard Pederson Hostad - fødd i Bud 1862 - smed i Christiania?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg slit med å finna ut meir om denne karen:

 

Edvard Pederson Hostad var fødd i Bud 24.10.1862 som son av gardbrukar Peder Larsson og kona Kjersti Einersdotter på Hostad, båe opphavleg frå Hafslo i Sogn.

 

Eg er vorten tipsa, eg hugsar ikkje av kven, om at denne Edvard busette seg i Christiania og at han der arbeidde som smed, men eg kan ikkje sjå noko til han korkje i 1900 eller 1910. Eg står heilt fast!

 

Kanskje er det nokon som dreg kjensel på denne karen?

 

Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Share this post


Link to post
Share on other sites
stemmær

Hei Lars. Jeg tror at hovedårsaken til at du ikke har funnet denne i farten er følgende: Edvard Pedersen Bergset (ikke Hostad), ble født 24/10 - 1862 på Bergset i Bud sogn, døpt 23/11 samme år i Bud kirke i Fræna. Han er ellers sønn av skoleholder Peder Larsen Bergset (eller Bergseth), som ble gift i Bud kirke den 27/6 - 1847 som uk. med p. Karen Andrine (Andrea) Ingebrigtsdt. Bergset f. 9/9 - 1821, dt. til Ingebrigt Jonsen Bergset, Bud i Fræna. Har du - eller andre hatt data-crash? Jeg bare spør i all ær

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til stemmær for nyttig innlegg!

 

Nei, eg har ikkje hatt data-crash, men eg ser eg har nytta feil ættenamn på Edvard, og som mori har eg teke bestemori! Besteforeldri som kom frå Sogn, budde på Hostad, medan foreldri budde på Bergset.

 

Men uansett, eg har i all hovudsak søkt på FØRENAMN i dei ulike kjeldene, og det har so langt ikkje gjeve noko resultat! Kanskje du veit kvar det vart av han?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempemessig innlegg! Fødselsdatoen er eitt år og nokre dagar feil, men namnet høver. Fødestaden er skriven BOD, noko eg ikkje tenkte på då eg søkte FT1910 sist...

 

Då veit me at han levde i 1910, men let det seg gjera finna ut noko meir om lagnaden hans? Det er vel ikkje nokon dødsannonse å finna i Aftenposten?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.