Wenche Nygård Skrevet August 3, 2012 Del Skrevet August 3, 2012 Er det noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med slektsforskere i Tyskland for evt å få hjelp til forskning der? Jeg har en forfader som er født i Potsdam i 1825 og je g har egentlig kun navn og når hun er født. Marie Elisabeth Leopoldine Schultz født i 1825 i Potsdam. Hun giftet seg med danske Heinrich Clausen men vi vet ikke når og hvor annet enn at de dukker opp i Norge etterhvert som ektepar. Håper noen kan hinte meg om tyske slektsforskere som evt gjør dette mot betaling. mvh Wenche Johansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMKeus Skrevet August 3, 2012 Del Skrevet August 3, 2012 Hei, Ta kontakt med G-gruppen (G står for Germania). Dette er en gruppe (mest svenske og tyske) slektsforskere som forsker i de tidligere svenske områdene i Nord-Tyskland og Baltikum. Du finner dem på nettet. Utover dette må du kunne finne Heinrich Clausen i dankse DDD. Hilsen JanM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Nygård Skrevet August 3, 2012 Forfatter Del Skrevet August 3, 2012 Tusen hjertelig takk. Dette har jeg aldri vært borti før så det var masse informasjon. Siden jeg ikke vet noe mer om Marie Schultz enn at hun er født i 1925 i Potsdam har det stoppet litt opp for meg. Hilsen Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå