Gå til innhold
Arkivverket

Problemer med å opprette nytt emne


Anne Margrete Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Problemene du har høres veldig merkelige ut. Firefox er den webleseren jeg bruker til daglig. Jeg har oppgradert konsekvent siden jeg ble medlem på forumet og har aldri hatt noen problemer med den (bortsett fra litt treghet av og til). I tillegg bruker jeg av og til Internet Explorer (og har også testet Safari og Chrome) og har ikke har noen av de problemene du nevner. Hvis påloggingen fungerer, hvis du kan forbli pålogget mellom sidevekslinger (altså ikke cookie problemer), og hvis det har fungert for deg tidligere under samme oppsettet; så vet jeg sannelig ikke. I firefox er det mulig og installere såkalte "add-ons"; programvare som etablerer tilleggsfunksjoner i webleseren. Ett skudd i blinde; men kanskje det er en slik add on i firefox eller safari som skaper problemer?

 

Jeg skjønner frustrasjonen og håper virkelig du finner ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemene du har høres veldig merkelige ut. Firefox er den webleseren jeg bruker til daglig. Jeg har oppgradert konsekvent siden jeg ble medlem på forumet og har aldri hatt noen problemer med den (bortsett fra litt treghet av og til). I tillegg bruker jeg av og til Internet Explorer (og har også testet Safari og Chrome) og har ikke har noen av de problemene du nevner. Hvis påloggingen fungerer, hvis du kan forbli pålogget mellom sidevekslinger (altså ikke cookie problemer), og hvis det har fungert for deg tidligere under samme oppsettet; så vet jeg sannelig ikke. I firefox er det mulig og installere såkalte "add-ons"; programvare som etablerer tilleggsfunksjoner i webleseren. Ett skudd i blinde; men kanskje det er en slik add on i firefox eller safari som skaper problemer?

 

Jeg skjønner frustrasjonen og håper virkelig du finner ut av dette.

 

Prøvde igjen m Firefox, med samme nedslående resultat :-( Ingen nye oppdateringer der heller...Explorer kommer vel ikke i Mac-versjon mer tror jeg, har Crome også da, men nå får jeg jo postet nye innlegg m Safari da så takk for det ;-) Logget meg inn via Brukernes forum etter tips fra ei her inne som hadde samme problemet, så nå gikk d bra, bortsett fra at jeg fikk dobbeltpostet da systemet jobber utrolig tregt noen ganger :-( Men skal følge ditt råd om å kopiere det i dokumenter, for å slippe denne dobbeltpostingen, for da har jeg tid til og vente for på se om innlegget mitt blir postet alikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.