Gå til innhold
Arkivverket
Jon Erik Berg-Hansen

Hjelp til "oversetting" av Telemål

Recommended Posts

Jon Erik Berg-Hansen

Føler meg på gyngende grunn i deler av dette, og tar gjerne imot en standard bokmålsversjon!

i tanande tråv så spruten stod og for forbi som ein vind. Men etter kom det ein akande i ei grisekupe, med han alt i eitt tok opp att: ”Tru et stanar’n tru. Tru eg stanar’s tru”.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ivar S. Ertesvåg

Du har fått hikke... dersom du er rask, får du til å slette dei 4-5 andre likelydande innlegga.

Det er ikkje sikkert du kan uttrykke dette på bokmål...

Det kjem litt an på kvar dette er henta frå.

"Tane" er å lange ut, springe fort. Her kan det vere både hesten og nokon som sit oppå hesten som for forbi. Eller jamvel eit anna dyr nokon (iallfall i fantasien) kan ri fort.

Ei "kupe" er (i Telemark) ifl. Aasen ein uthola stabbe - så ei grusekupe må vel vere eit mattrau for grisar, eit grisetrau.

Er "et" i "Tru et ..." rett (eller skal det vere "eg")?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jon Erik Berg-Hansen

Takk for svar!

Jeg har registrert "hikka" - men klarer ikke slette kopiene!

Du har fått hikke... dersom du er rask, får du til å slette dei 4-5 andre likelydande innlegga.

Det er ikkje sikkert du kan uttrykke dette på bokmål...

Det kjem litt an på kvar dette er henta frå.

"Tane" er å lange ut, springe fort. Her kan det vere både hesten og nokon som sit oppå hesten som for forbi. Eller jamvel eit anna dyr nokon (iallfall i fantasien) kan ri fort.

Ei "kupe" er (i Telemark) ifl. Aasen ein uthola stabbe - så ei grusekupe må vel vere eit mattrau for grisar, eit grisetrau.

Er "et" i "Tru et ..." rett (eller skal det vere "eg")?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.