Gå til innhold
Arkivverket

Hjelp til "oversetting" av Telemål

Jon Erik Berg-Hansen
 Del

Recommended Posts

Føler meg på gyngende grunn i deler av dette, og tar gjerne imot en standard bokmålsversjon!

i tanande tråv så spruten stod og for forbi som ein vind. Men etter kom det ein akande i ei grisekupe, med han alt i eitt tok opp att: ”Tru et stanar’n tru. Tru eg stanar’s tru”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått hikke... dersom du er rask, får du til å slette dei 4-5 andre likelydande innlegga.

Det er ikkje sikkert du kan uttrykke dette på bokmål...

Det kjem litt an på kvar dette er henta frå.

"Tane" er å lange ut, springe fort. Her kan det vere både hesten og nokon som sit oppå hesten som for forbi. Eller jamvel eit anna dyr nokon (iallfall i fantasien) kan ri fort.

Ei "kupe" er (i Telemark) ifl. Aasen ein uthola stabbe - så ei grusekupe må vel vere eit mattrau for grisar, eit grisetrau.

Er "et" i "Tru et ..." rett (eller skal det vere "eg")?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg har registrert "hikka" - men klarer ikke slette kopiene!

Du har fått hikke... dersom du er rask, får du til å slette dei 4-5 andre likelydande innlegga.

Det er ikkje sikkert du kan uttrykke dette på bokmål...

Det kjem litt an på kvar dette er henta frå.

"Tane" er å lange ut, springe fort. Her kan det vere både hesten og nokon som sit oppå hesten som for forbi. Eller jamvel eit anna dyr nokon (iallfall i fantasien) kan ri fort.

Ei "kupe" er (i Telemark) ifl. Aasen ein uthola stabbe - så ei grusekupe må vel vere eit mattrau for grisar, eit grisetrau.

Er "et" i "Tru et ..." rett (eller skal det vere "eg")?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.