Gå til innhold
Arkivverket

US Census 1940 hvor er Palmer G. Ledel ?


Thorbjørn Meringdal
 Del

Recommended Posts

Palmer G. Ledel er født 6 feb 1903 i Minnesota

gift med Lena Conzetta Uzzardo f 15.12.1903 Pennsylvania

 

finner de i California 1930, men finner dem ikke 1940. De lever jo, kanskje har de barn?

Ledel kan skrives på mange måter Ledel, Ledell, Lidlle, osv

 

 

US Census 1930 San Francisco, California

Members name

Male household Palmer G Lidlle 26 born 06.02.1903 Minnesota, death 01.10. 1968 Fresno, California

Spouse Stana Lidlle 24 born 15.12 1903 Pennsylvania Death 01.12 1988Fresno, California

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"California, Death Index, 1940-1997," Palmer G Ledell, 1968

 

Name: Palmer G Ledell Event: Death Event Date: 01 Oct 1968 Event Place: Fresno, California, United States Birth Date: 06 Feb 1903 Birthplace: Minnesota Gender: Male Father: Mother: Nelson

https://familysearch...M9.1.1/VGRR-LSX

 

Name: Lena Concetta Ledell Event: Death Event Date: 01 Dec 1988 Event Place: Fresno, California, United States Birth Date: 15 Dec 1903 Birthplace: Pennsylvania Gender: Female Father: Uzzardo Mother: Spinuzza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ann-Mary, men jeg synes det er rart at jeg ikke finner dem i US Census 1940. Jeg har prøvd en rekke personer, men så langt er det bare Christian Sandhei jeg har funnet. Disse 3 gratis dagene med US Census har ikke gitt meg mye annet enn endeløse søk. Vet ikke hvordan det er med dere andre,? Har dere suksess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noen søk og fikk igrunnen ikke noen særlig bedre treff enn på Familysearch. Når jeg prøvde å gå videre for å se mer info om treffene ble jeg bedt om å "sign in for a free 14 day trial". Da ville de ha adresse, tlf.nr og KREDITTKORT-INFO!!! Totalt uaktuellt for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.