Gå til innhold
Arkivverket

Feilmelding knyttet til de digitaliserte kirkebøkene


Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Jeg prøver å komme meg inn på kirkebøkene for Bjugn i Sør Trøndelag, men får følgende feilmelding når jeg trykker på lenken " gå til dei skanne kyrkjebøkene"

 

Error kb_0002: Querying commune failed! MySQL error: Unknown column 'jugn' in 'where clause'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rune

 

Dette ser ut som om prentesvarten har slått til et eller annet sted. Har du lenke til der du starter fra?

 

Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Er det ikke typisk, når noen skal se på det er feilen borte. Lurer på om vi skal lage en feilmeldingsrobot, for det ser jo ut som ting retter seg bare man varsler :D .

 

Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Er det ikke typisk, når noen skal se på det er feilen borte. Lurer på om vi skal lage en feilmeldingsrobot, for det ser jo ut som ting retter seg bare man varsler :D .

 

Mvh Bent

 

 

Ja, det hadde kanskje vært en ide. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg prøvde, og fikk opp samme feilmelding. Det blir som å bestille time hos øyelegen for øyekatar. Innen du kommer til hos legen, er plagene borte.

 

Jeg takker uansett for rask respons enten du nå bevisst eller ubevisst har bidratt til å løse problemet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.