Gå til innhold
Arkivverket

Jeg har blitt medlem!

Aslaug Andersen
 Del

Recommended Posts

Nå ordnet det seg heldigvis for meg også

Sissel

:) Det har jeg også :)

Det tok litt tid før jeg fant ut av det, men det gikk til slutt

Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Etter store innloggingsproblemer i fjor, glemt passord, og lenke fra ledelsen her som ikke kunne limes inn i nettleser ga jeg opp å bli medlem her i fjor. Etter tips fra noen

angående passord nå på søndag gikk jeg på lenken for å endre passord. Det passordet som skal skrives inn fra begynnelsen er jo så forvridd at det nesten er umulig å lese, og etter mange forsøk med deg også er det sikkert mange andre enn meg som også har gitt opp å komme seg inn her. Er glad for å være tilbake igjen, men jeg har lurket og lest en del her inne. Veldig frustrerende da å ikke kunne svare. I tilfelle fikk jeg svart likevel, fordi jeg fant vedkommende som spurte i telefonkatalogen. Fikk sendt en ganske melding ja, og fikk svar tilbake. Hadde ikke samme hell med forsøk på å finne folk på Facebook for å svare, og noen ganger fant jeg ikke dem som spurte i det heletatt. Er glad for å være tilbake ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter store innloggingsproblemer i fjor, glemt passord, og lenke fra ledelsen her som ikke kunne limes inn i nettleser ga jeg opp å bli medlem her i fjor. Etter tips fra noen

angående passord nå på søndag gikk jeg på lenken for å endre passord. Det passordet som skal skrives inn fra begynnelsen er jo så forvridd at det nesten er umulig å lese, og etter mange forsøk med deg også er det sikkert mange andre enn meg som også har gitt opp å komme seg inn her. Er glad for å være tilbake igjen, men jeg har lurket og lest en del her inne. Veldig frustrerende da å ikke kunne svare. I tilfelle fikk jeg svart likevel, fordi jeg fant vedkommende som spurte i telefonkatalogen. Fikk sendt en ganske melding ja, og fikk svar tilbake. Hadde ikke samme hell med forsøk på å finne folk på Facebook for å svare, og noen ganger fant jeg ikke dem som spurte i det heletatt. Er glad for å være tilbake ja

Velkomen attende til Brukarforumet Anne Lise ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Finn. Artig å se igjen deg og noen andre "gamle" meddebattanter fra gammelforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.