Aslaug Andersen Skrevet Januar 31, 2011 Del Skrevet Januar 31, 2011 Spennende dette! Ingen spørsmål i dag. Aslaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Hoel Skrevet Februar 1, 2011 Del Skrevet Februar 1, 2011 :) Det har jeg også :) Det tok litt tid før jeg fant ut av det, men det gikk til slutt Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Johnsen Skrevet Februar 1, 2011 Del Skrevet Februar 1, 2011 Nå ordnet det seg heldigvis for meg også Sissel :) Det har jeg også :) Det tok litt tid før jeg fant ut av det, men det gikk til slutt Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein O. Tislevoll Skrevet Februar 5, 2011 Del Skrevet Februar 5, 2011 Hvordan blir man medlem her, står kun som bruker jeg. Hva skal man stille på/ trykke på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Woll Skrevet Februar 5, 2011 Del Skrevet Februar 5, 2011 Må vel opp i 10 innlegg for automatisk å få endret statusen fra "Ny bruker" til "Medlem" i forrumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein O. Tislevoll Skrevet Februar 5, 2011 Del Skrevet Februar 5, 2011 Hei Geir, Hehe, så enkelt. Da blir jeg nok medlem senere. V.h. Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Lise Hovdal Skrevet Mai 8, 2012 Del Skrevet Mai 8, 2012 Etter store innloggingsproblemer i fjor, glemt passord, og lenke fra ledelsen her som ikke kunne limes inn i nettleser ga jeg opp å bli medlem her i fjor. Etter tips fra noen angående passord nå på søndag gikk jeg på lenken for å endre passord. Det passordet som skal skrives inn fra begynnelsen er jo så forvridd at det nesten er umulig å lese, og etter mange forsøk med deg også er det sikkert mange andre enn meg som også har gitt opp å komme seg inn her. Er glad for å være tilbake igjen, men jeg har lurket og lest en del her inne. Veldig frustrerende da å ikke kunne svare. I tilfelle fikk jeg svart likevel, fordi jeg fant vedkommende som spurte i telefonkatalogen. Fikk sendt en ganske melding ja, og fikk svar tilbake. Hadde ikke samme hell med forsøk på å finne folk på Facebook for å svare, og noen ganger fant jeg ikke dem som spurte i det heletatt. Er glad for å være tilbake ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Gunnar Oldervik Skrevet Mai 10, 2012 Del Skrevet Mai 10, 2012 Etter store innloggingsproblemer i fjor, glemt passord, og lenke fra ledelsen her som ikke kunne limes inn i nettleser ga jeg opp å bli medlem her i fjor. Etter tips fra noen angående passord nå på søndag gikk jeg på lenken for å endre passord. Det passordet som skal skrives inn fra begynnelsen er jo så forvridd at det nesten er umulig å lese, og etter mange forsøk med deg også er det sikkert mange andre enn meg som også har gitt opp å komme seg inn her. Er glad for å være tilbake igjen, men jeg har lurket og lest en del her inne. Veldig frustrerende da å ikke kunne svare. I tilfelle fikk jeg svart likevel, fordi jeg fant vedkommende som spurte i telefonkatalogen. Fikk sendt en ganske melding ja, og fikk svar tilbake. Hadde ikke samme hell med forsøk på å finne folk på Facebook for å svare, og noen ganger fant jeg ikke dem som spurte i det heletatt. Er glad for å være tilbake ja Velkomen attende til Brukarforumet Anne Lise ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Lise Hovdal Skrevet Mai 10, 2012 Del Skrevet Mai 10, 2012 Takk for det Finn. Artig å se igjen deg og noen andre "gamle" meddebattanter fra gammelforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå