Gå til innhold
Arkivverket
Aslaug Andersen

Jeg har blitt medlem!

Recommended Posts

Aslaug Andersen

Spennende dette!

Ingen spørsmål i dag.

Aslaug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Erling Hoel

:) Det har jeg også :)

Det tok litt tid før jeg fant ut av det, men det gikk til slutt

Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sissel Johnsen

Nå ordnet det seg heldigvis for meg også

Sissel

:) Det har jeg også :)

Det tok litt tid før jeg fant ut av det, men det gikk til slutt

Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein O. Tislevoll

Hvordan blir man medlem her, står kun som bruker jeg. Hva skal man stille på/ trykke på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geir Woll

Må vel opp i 10 innlegg for automatisk å få endret statusen fra "Ny bruker" til "Medlem" i forrumet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein O. Tislevoll

Hei Geir,

Hehe, så enkelt. Da blir jeg nok medlem senere.

V.h. Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Lise Hovdal

Etter store innloggingsproblemer i fjor, glemt passord, og lenke fra ledelsen her som ikke kunne limes inn i nettleser ga jeg opp å bli medlem her i fjor. Etter tips fra noen

angående passord nå på søndag gikk jeg på lenken for å endre passord. Det passordet som skal skrives inn fra begynnelsen er jo så forvridd at det nesten er umulig å lese, og etter mange forsøk med deg også er det sikkert mange andre enn meg som også har gitt opp å komme seg inn her. Er glad for å være tilbake igjen, men jeg har lurket og lest en del her inne. Veldig frustrerende da å ikke kunne svare. I tilfelle fikk jeg svart likevel, fordi jeg fant vedkommende som spurte i telefonkatalogen. Fikk sendt en ganske melding ja, og fikk svar tilbake. Hadde ikke samme hell med forsøk på å finne folk på Facebook for å svare, og noen ganger fant jeg ikke dem som spurte i det heletatt. Er glad for å være tilbake ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Finn Gunnar Oldervik

Etter store innloggingsproblemer i fjor, glemt passord, og lenke fra ledelsen her som ikke kunne limes inn i nettleser ga jeg opp å bli medlem her i fjor. Etter tips fra noen

angående passord nå på søndag gikk jeg på lenken for å endre passord. Det passordet som skal skrives inn fra begynnelsen er jo så forvridd at det nesten er umulig å lese, og etter mange forsøk med deg også er det sikkert mange andre enn meg som også har gitt opp å komme seg inn her. Er glad for å være tilbake igjen, men jeg har lurket og lest en del her inne. Veldig frustrerende da å ikke kunne svare. I tilfelle fikk jeg svart likevel, fordi jeg fant vedkommende som spurte i telefonkatalogen. Fikk sendt en ganske melding ja, og fikk svar tilbake. Hadde ikke samme hell med forsøk på å finne folk på Facebook for å svare, og noen ganger fant jeg ikke dem som spurte i det heletatt. Er glad for å være tilbake ja

Velkomen attende til Brukarforumet Anne Lise ;-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Lise Hovdal

Takk for det Finn. Artig å se igjen deg og noen andre "gamle" meddebattanter fra gammelforumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.