Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok, pålitelig kjelde


Magnar Hjelmeland
 Del

Recommended Posts

I ein dåp i 1869 er ei avdød tante til dåpsbarnet fadder, ho har vore død i ca. 13 år. Korleis kan slikt skje, fødsel og død er såpass viktige hendingar at det ikkje kan gå an å vera feil. Eg vel å stola på det. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, For det første så har lenkene mine ikkje funka til nu, dette må eg ta tak i forstår eg. Bestemora til dåpsbarnet har same namet som den som skulle vera fadder, men Kristoffersdtr, og den som er nemnt som fadder er Østensdatr. Ingerid Kristofferdatr. og altså Østensdatr. tydelig å grei skrift. Bestemor og barnebarnet budde ca. 8 km. frå kvarandre, ein må anta normal kontakt. Såg på faddrane for å sikkra at eg var på rett veg, seinar oppdaga eg at Ingerid Østensdtr. ikkje kunne vera fadder, fann henne død i 1856 som 11 åring. Mora var då 49 år og demed skulle det vera slutt. Ei heller noko ny Ingerid i 1865 hos denne famelien. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, kan du oppgi navn og dato på dåpsbarnet samt hvilket prestegjeld det er snakk om, samt hvilket bosted familien befinner seg på i 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ja dette kan du få. Dåpsbarnet var Kristen Myklebust f. 13/10- 1869 i Kvinnherad, seinare kjent som såkalt Amerikafotograf. Foreldre var Peder Bertelsen Myklebust og Margrete Øysteindtr. Naterstad, frå garden Naterstad i Kvinnherad. Peder og Margrete må sansynleg gifta seg i Haugesund der eldste sonen var fødd. Altså var Ingerid Østeinsdtr. fødd på Gjerde, Natterstad 9/5- 1846 og dø 8/6- 1856, dette er kontrolert, så er ho oppnemnt som fadder i 1869. Mvh Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for den, der var altså ei kjelda til, det var litt smart. Ja Mari Østensdtr. lever i beste velgåande på dette tidspunktet, så den trur vi heller på. Merkeleg at Ingerid navn skal koma på bane her, ho er død for 13 år sidan. Mvh. Magnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.