Gå til innhold
Arkivverket

FT 1885 Sandefjord


Torkel Fagerli
 Del

Recommended Posts

Når jeg søker på Finn kilde, får jeg folketellingen for Sandefjord i 1885 opp som et valg. Ved søk i kilden finner jeg ingen personopplysninger. Er det noen forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1885-tellingen for Sandefjord er registrert, men ikke publisert enda. Ved en feiltakelse har informasjon om kilden blitt med fra vårt interne arbeidsområde til det eksterne, men dataene er ikke klar. Derfor får du naturlig nok null treff.

 

Vi beklager forvirringen. Vi håper å ha på plass data fra 1885-tellingen i løpet av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk for raskt og velvillig svar. Kan det sies noe mer nå om når dataene i denne folketellingen kan være på plass? Mvh. Torkel Fagerli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at ting har tatt lenger tid enn forventet. Vi regner med å oppdatere nettsidene våre med data fra 1885-tellingene i løpet av den andre uken i januar. Mye å glede seg til i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.