Gå til innhold
Arkivverket
Rune Thorstensen

Dødsmeldinger i Bergen. Problemet er løst.

Recommended Posts

Rune Thorstensen

Jeg sliter med å finne dødsfallene til Alfred Johan Johannessen født 30.01.1881 og hustru Karoline Lovise Johannessen født 24.04.1876.

Når det gjelder Alfred finner jeg tre mulige kandidater.

Død 13.10.1957 eller 04.09.1960 eller 16.04.1969. Hva gjelder Karoline er der langt fler å velge mellom da det kan se ut som om hun ikke brukte mellomnavnet Lovise.

Spørsmålet er da i hovedsak om det er mulig å finne dem død i Bergen og evt. når. Jeg har oversikt over etterkommerne så den siden av saken er grei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dag Solberg

Hei Rune. Karoline er nevnt død 21 okt. 1946. De bodde da i H. Wergelandsgt. 35 hus 5 hvor de også er nevnt 1934 i liste over røysteføre i Bergen.

Alfred Johan er nevnt død 9 sep 1960 i Arbeidergt. 4 i Bergen som da hørte til St. Olavs sokn. Hans etternavn er skrevet Johannessen med 2 s.

Mvh. Dag Solberg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Thorstensen

Hjertelig takk for svar Dag. Jeg har sjekket flere dødsmeldinger men uten hell. Dette var helt topp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.