Gå til innhold
Arkivverket
Toril Osther

Florø: Noen som kjenner denne mannen?

Recommended Posts

Toril Osther

Dette er et skudd i blinde, men jeg forsøker å identifisere denne mannen.

Fotografiet er tatt av fotograf Christoffer L. Berg (1870 – 1929) I Florø. Fotoarkivet etter Berg ble kastet etter hans død, se kystmuseet.no og bildet er trolig tatt rundt århundreskiftet. Jeg har ikke originalbildet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Det skal vel noko til å finne ut noko dersom du ikkje har nokon opplysningar som kan brukast som leietråd. Ei mogelegheit ville vere å prøve å få biletet på trykk i lokalavisa Firdaposten, og så håpe på at nokon har sett noko liknande før.

Elles hadde som nemnt Kystmuseet ei utstilling av Berg-bilete, så dersom dei framleis har bileta kunne du evt. be om å få sjå om dei har maken eller liknande bilete. Sannsynlegheita er vel lita, men er ikkje lik 0.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Toril Osther

Takk for innspill, Torbjørn. Jeg var innom Kystmuseet for et par år siden, de kunne ikke hjelpe meg. Firdaposten er en mulighet som må vurderes.

Det er ganske sikkert at vedkommende er fra Florø, bildet er fra et privat familiearkiv med flere ukjente personer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Eg legg ved ei side frå boka "Hilsen fra Florø", der det står litt meir om både fotografen, og korleis det gjekk med samlinga hans:

Chr_Berg.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Toril Osther

Interessant lesning, utrolig at noen kunne være så historieløse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive